- Dokuzuncu Bölüm: Gün Doğuyor -

206 21 25
                                    

Homurdanan Neuvillette, titreyen telefonu ile duraksadı. Kalbi resmen ağzında atarken hızla telefon şifresini girdi ve gelen mesaja baktı.

- ✧ -

Canim Kocam🤘🏻🐺:
Rica ederim guzellik. (:

Borcunu unutmayacagim ama.

Siz:
ne zaman istersen

Canim Kocam🤘🏻🐺:
Yarin dersin var mi?

Siz:
evet

senin?

Canim Kocam🤘🏻🐺:
Benim de var. Sabah.

Bitince seni alirim, bir yerlere geceriz, nasil olur?

Siz:
olur, uyar bana

nereyi planlıyorsun?

Canim Kocam🤘🏻🐺:
Hicbir yeri.

O an aklimiza neresi gelirse.

Siz:
pekala, bana uyar

Canim Kocam🤘🏻🐺:
Tamam yavrum, haberlesiriz.

Siz:
iyi geceler o zaman?

Canim Kocam🤘🏻🐺:
Iyi geceler guzellik.

Siz:
❤️

Canim Kocam🤘🏻🐺:
HSKDHWOXJAJDYSNDN BUNA DA KALKMA BR🐺🐺🐺
(Bu mesaj silindi.)

❤️

- ✧ -

Telefonunu kapatan Neuvillette, yüzünü kollarına gömdü. Sadece Wriothesley ile konuşmanın bile yüzünü nasıl kızarttığını fark etmişti ve bu daha da utandırıyordu onu. "Bir dosya yüzünden başıma gelene bak..." diye mırıldandı.

"Sevmediysen arayıp söyleyeyim, boşuna yoluna köle olmasın. Wrio yakışıklı çocuk, green flag, kaparlar hemen. Sen de üç kedin, dört kirpin ve su samurunla kendi işine bakarsın." dedi Furina. Bir bacağını diğerinin üstüne attı, kollarını kavuşturdu.

"Ya ben onu mu dedim?" diye itiraz etti Neuvillette. "Git, karışma işime. Döverim seni şurada." diye sahte bir tehdit savurdu kız kardeşine.

"İşine karışmayınca leyla leyla geziyorsun, ağlak bebe." Furina'nın dediği ile gözlerini devirdi Neuvillette. Kollarını göğsünde kavuşturdu, arkasına yaslandı.

"Ne konuştunuz?"

"Yarın buluşuyoruz."

Yüzünde bir sırıtma yer edinen Furina, işaret parmağını abisine doğru kaldırdı. "Sen de dünden razısın yani, sinsi kaşar!" diye bağırdı.

"Red mi etseydim?"

"Hayır aşkım, sadece kaşar olduğunu söylemek istedim."

Gözlerini devirdi Neuvillette, ardından ayağa kalktı ve odasına doğru ilerlemeye başladı. Peşinden yükselen hızlı pati sesleri gülümsemesine yetmişti.

Yağmur Kaçağı - [ WrioLette ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin