"Okay harini kita pj , semua murid 5 UTM beratur dan jalan turun kebawah , kita akan ke padang" kata Daniel Zikry .
"Bebas nak bersukan atau game apa apa, seperti sahibbah dan lain-lain, semua ada di dalam bilik sukan, awak semua boleh ambil di dalam" kata Daniel
Aku memilih untuk bermain bola jaring dengan kawan aku , nama dia Siti , Putri , Aisyah dan kawan sekelas yang lain.
sedang asyik aku bermain , tiba-tiba bola terkena tepat pada dahiku , aku terbaring lemah , dengan pandanganku yang samar samar dan semakin gelap mata, namun mataku tertangkap bayang seorang lelaki yang berusaha menyedarkan aku yang sedang pitam itu
"Badan aku dicempung oleh Cikgu Daniel dan dia meletakkanku di tempat yang redup" , dia terpaksa buat begitu, yelah dah terdesak.
♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
aku membuka mata aku yang terasa berat berat, dan tangan naik menyentuh kepalaku yang terasa amat sakit.
lalu Aisyah berkata " dah sedar pun kau, risau aku, kau pitam sebab kena bola, tapi tadi kan cikgu Daniel cempung kau tadi" .
aku ternganga mendegar kata-kata Aisyah, seriously aih macam ni aku lagi tambah suka kat dia. Kataku dalam hati."Awak okay Syaffiah ? " Soal Cikgu Daniel dengan riak risau.
"yaa erm saya okay je cikgu jangan risau sikit je ni, erg terimakasih cikgu" kataku sambil menundukkan wajahku yang sudah merah kerana menahan malu.
"Alhamdulillah awak tak apa-apa" kata Cikgu Daniel, tanpa sedar bibirnya mengukir senyuman.
aih hensemnyaaa lah senyum macamtu, ishh Uwarghh blushing nyaa... , dah lah baik tolong aku , sweet lahh ish, Kata yang aku hanya cakap di dalam hati, tak sedar aku mengelamun, tiba tiba terdengar suara , lamunan terhenti.
"Pia kau ni dah kenapa dari tadi tersengih - senigh ni , aku tahu , kau suka cikgu Daniel tu kan" kata siti , sambil mengangkat sebelah keningnya.
"yaaa aku crush dekat cikgu Daniel, tapi
umur dia 29 , aku baru umur 17" jawab aku , bibirku mengukir senyuman."Kau rasa kan cikgu Daniel suka aku tak eh ? " tanya aku sambil tersengih
"Aku syak dia pun suka kat kau lah Pia " jawab Aisyah dengan yakin sambil mengangkat kening.
" Yeke weh , dia nak ke dekat aku yang biasa biasa je ni hm " jawabku lalu membuat muka sedih dan comel.
" Kau cantik lah , dah cantik lepastu baik , pandai pulak tu " puji aisyah lalu memeluk erat tubuhku.
" Sayanggg kau aisyahh " ujar ku lalu membalas pelukan itu. Bibirku mengukir senyuman.
𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎 ☽ᱬ
YOU ARE READING
Suamiku Cikgu Daniel Zikry
Romance𝙳𝚊𝚗𝚒𝚎𝚕 𝚉𝚒𝚔𝚛𝚢 adalah guru kelas 𝚂𝚢𝚊𝚏𝚏𝚒𝚊𝚑 𝚄𝚖𝚊𝚒𝚛𝚊𝚑. Beliau merupakan guru pendidikan jasmani di SMK BERLIAN . - Walaupun umurnya sudah mencecah 30 tahun namun wajah tampannya itu terserlah , dia kelihatan muda . - Dia jatuh c...