"Thankyou korang datang majlis perkahwinan aku tauuu, Sayangg korang sangat sangat " Ujar Piya
Siti dan Putri bersuara sama samaa sayang , moga bahagia , dan dapat anak cepat cepat , auwch, mesti comel kan anak kau nanti, ujar Siti , lalu , Putri pula berkata " suami isteri cantik plus hensem , anak confirm lah segak " .
Daniel dari jauh sudah berdehem, " tangannya melingkar di pinggang isterinya itu, "borak apa ni sayang? " kata Daniel."Diaorang ni abang belum kahwin lagi dah gatal cakap dekat sayang macam macam" ujar Syaffiah yang memandang Daniel dengan muka comel
" Haih lah sayang ni kenapa comel sangat ni eeeee , pipi isterinya jadi sasaran, dia cubit lembut".
" Okay cikgu , Okay Piya , aku nak balik dah ni dengan Siti , tak tahan aku tengok bersemut , Syaffiah sudah tertawa melihat gelagat dua sahabat baik nya itu.
✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎✿︎
Akhirnya , majlis sudah pun selesai, semua orang telah pun pulang , hanya tinggal saudara mara saja yang tinggal , Syaffiah dan Daniel terlihat penat.
Aku dan Daniel masuk ke dalam rumah.
Daddy menyapa " raja sehari kita penat , lalu ketawanya dihemburkan "
" Daddy ni kan , penatlah daddy tapi bahagia lah dah jadi suami orang hehe , tangannya tidak lepas memeluk pinggang isterinya disebelah "
" Daniel dan Syaffiah naik lah masuk bilik , bersihkan diri , solat semua , nanti turun kebawah " ujar Mummy Daniel
✩✩✩✩✩
Setelah masuk ke bilik .
"Sayang mandi lah dulu , nanti abang mandi" ujar suaminya
"Abang mandi lah dulu baru Syaffiah mandi " ujar Syaffiah pula
☾︎.
( 𝗪𝗔𝗥𝗡𝗜𝗡𝗚 𝙆𝙄𝙎𝙎 𝙎𝘾𝙀𝙉𝙀 ) aku dah warning awal awal ✰
"Kenapa sayang ? , sayang nak mandi dengan abang ke?, dia memeluk isterinya dari belakang tangannya erat memeluk tubuh kecil isterinya itu, dia menyelak rambut isterinya ke belakang , perlahan dia membuka zip baju isterinya bahu yang terdedah itu dia kucup dan menyedut bau harum badan isterinya itu .
"Sayang wanginya hmm suka abang bau, sayang obses la bau sayang ni hmm , dia mengucup lagi bahu isterinya lalu beralih ke pipi isterinnya berdecut decut". " Syaffiah malu kerana Daniel menciumnya.
Lalu mereka mandi bersama. Dan siap sahaja mandi , lalu solat .
" Sayang sini abang nak kiss dahi " kata Daniel yang berpaling ke belakang .
Aku mendekati Daniel, tangannya aku kucup.
Daniel juga mengucup tanganku dan kemudian bibirnya naik mengucup dahiku.APA SALAHNYA KAN DIA DAH KAHWIN , NAK MANDI SAMA SAMA , OH LUPA KORANG SINGLE シ︎
[ 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗲 ꨄ︎ , 𝗯𝘁𝘄 𝗴𝗮𝘁𝗮𝗹 𝗷𝘂𝗴𝗮 𝘀𝗶 𝗗𝗮𝗻𝗶𝗲𝗹 𝘁𝘂 𝗸𝗮𝗻 ]
YOU ARE READING
Suamiku Cikgu Daniel Zikry
Romance𝙳𝚊𝚗𝚒𝚎𝚕 𝚉𝚒𝚔𝚛𝚢 adalah guru kelas 𝚂𝚢𝚊𝚏𝚏𝚒𝚊𝚑 𝚄𝚖𝚊𝚒𝚛𝚊𝚑. Beliau merupakan guru pendidikan jasmani di SMK BERLIAN . - Walaupun umurnya sudah mencecah 30 tahun namun wajah tampannya itu terserlah , dia kelihatan muda . - Dia jatuh c...