Buradan 5-10 dakika ötede bir market olucaktı. Genellikle geceleri işten eve giderken o marketten bir şeyler alır evde yada yolda yerdim tabi yedikten sonra genellikle midem bulanır ve kusurımm neden bilmiyorum.
Sanırım ortaokul da gördüğüm zorbalık lar dan dolayı.son sınıftım ve yaşıma göre kiloluydum 60 falan şimdi 44 kiloyum çok kilo verdim.yemek yiyemediğim içinde sigaraya başladım.
Evet,sağlıksız ama en azından doyurucu.onu icmessem ölüyormuş yada açmışım gibi hissediyorum.hic olmadığı kadar.
Bundan arkadaşlarımın haberi yok.gereksiz biri ve gereksiz bir şey icin endişelenme lerini istemiyorum.daha önemli işleri olabilir.onlari rahatsız etmek yük olmak istemem.
Ben dalmış giderken chae nin koluma dokunup bana seslenmesini duymam biraz zaman almıştı kendime geldikten sonra bütün dikkatimi ona verdim.
-acaba şarkı açabilir miyim canım sıkıldı da,eğer izin verirsen.
Bir dakika beklemeden cevap verdim bana eski halimi hatırlatıyor.
-tabiki arkadaşız artık benden ce- yani sende istersen.
-tabiki isterim hem siz ilk arkadaşım olacaksınız...
-sana,minatozaki sana.istersem diğer arkadaşlarımla da tanıştırırım seni yanlız olmazsın.
Bunu diyip telefonumu cebimden çıkarıp Bluetooth a bağlayıp chae ye uzattım oda telefonu alıp şarkı seçmeye basladi.en sonunda 'kamisama hajimemashita' seçip açtı ve markete 5 dakikadan az kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Kişi
Fanfictionsana çalıştığı barın sahibini ilk defa göreceği için stres olmuşken hiç beklemediği anda bar sahibi park jihyo ile yakın olmaya başlar ve bu ne kadar garip olsa da ikisi içinde iyiyidir.