iyisin değil mi

76 4 29
                                    

Ben bunları düşünürken chae yanıma gelmiş ve elimi okşamıştı.ona bakıp hahif tebessüm ettikten sonra önüme dönüp derin bir nefes aldım.

Kızların yüzüne nasıl bakıcam?Hafta sonlarını evde mutlu bir şekilde geçirmek varken şu an benim için burada lar bu beni mutlu ediyor fakat kötü de hissettiriyor.garip.

Ben gözlerimi kapatıp uykuya kendimi teslim edecek iken kapı bir hışım la açılmış ve içeri nefes nefese kalmış bir adet jihyo girmişti.

Soluklanmaya devam ederken yere bakan kafasını yukarı kaldırmış, gözlerimizin birbirine kenetlenmesini sağlamıştı.

İçinde bir sürü acı olan gözlerim onun o endişeli yüzünü gördükten sonra daha da ateşlenip beni acılar içinde bırakmıştı.

Ne o nede ben gözlerimizi birbirinden ayırmıştık.

Normalde bana tanımadığım birinin bu kadar yakın olması garibime gelirdi ve dokunduğunda kendimi kötü, kirlenmiş hissederdim ama o yapınca kendimi iyi hissetmiştim.neden?

Jihyo bakışmamızı bana doğru adımlayarak bozdu.chae de anlamış olucak ki yanımdan ayrılıp eski yerine oturdu.jihyo da hastane yatağının yanındaki sandalyeyi alıp bana dönük bir şekilde koydu oturucak sandım fakat oturmadan önce kulağıma yaklaştı.tanrım,kalbim yine hızlı atmaya başladı.

-bana yalan söyledin hani iyiydin seni çakma hamster.

"Ben"diye basladim,ne demeliyim"üzgünüm,yalan söylediğim için"

Diyip kafamı eğdim.oda narin ve ince parmaklarını çeneme getirerek kafamı ayriyeten de bakışlarımı ona çıkarma mı sağladı.

-sorun değil en azından şu an iyisin,değil mi?

Evet manasında kafamı salladım.

"Fakat"dedim"çok yorgun ve bitkin hissediyorum"bakışlarımı kollarıma çevirip onlara baktım bir sürü yara ve yanık izleri vardı.

Benim kollarıma olan bakışılarımı görmüş olucak ki ellerini çenem den çekip ellerimi tuttu sanki bir anne nin bir çocuğun elini tutar gibi.ben bu yakınlıktan istem dışı utanırken jihyo "birazdan doktor gelir ve durumunu söyler bende ona göre sana yardım ederim fake hamster.

Ne demeliyim?tanrım,çok utanç verici ve acayip yakın nefesini boynumda hissediyorum.gıdıklıyor ve garip hissettiriyor bide kokusu var bar sahibi olmasına rağmen lavanta kokuyor.tatli.

Elimi boynuna atıp kulağını ağzıma yaklastirdim"biraz uyuyabilir miyim bayan jihyo.kabalik olmassa"kafasını geri çekip gözlerime bakmaya başladı bende onun gözlerine bakmaya başladım.

Beklenmedik Kişi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin