çakma hamster 🐹

47 4 35
                                    

Yerimden hızlıca doğrulup üstümdeki battaneyi kendimden kurtardım ve vicudumu sağa çevirip ayaklarimin yere değmesine izin verdim.

Öylece dikiliyor dum ne gitmek nede kalmak istiyordum ama yuqi ye iki saate döneceği mi söylemiştim ve bayan jihyo dan da iki saatliğine mola almıştım.

Arkamı dönüp bana merakla bakan nayeon,dahyun,tzuyu ve diğerlerine baktım.sanirim bir şey dememi bekliyorlar.

-ben işe gidiyorum hazır giderken de sizi bırakmamı ister misiniz?

Dedim elimle kapıyı gostererek.momo bunu demem le 'he?' dedi. "Ne demek iş.bu Halle bide.tanri aşkına bazıları işe gitmemek için bir yerlerini yırtar"dedi ve derin bir nefes alıp sessiz bir ses tonuyla tekrar konuşmaya başladı"bu çakma hamster da ölse yine gelmek için bir yerlerini yırtıyor"

Ona bakıp tebessüm ettim."ne yani ise gitmiyecekmiyim ama yuqi ye de dedim 2 saat sonra geri geleceğimi"sonra bakışlarımı yana kaydırıp bana bakan chaeyoung a baktım,daha sonrada chaeyoung u öldürücekmiş gibi bakan jihyo ya.

O çok guzel.bana garip bir his yaşatıyor yaşatmasına ama,korkuyorum.ya onun hakkında denilenler doğruysa o zaman ne olucak?beni sadece ilişki için mi kullanicak yoksa gerçekten sever mi onunla bir şeylerimin olmasını isterim fakat

Bildiğim tek şey
Ona karşı hiç bir şey hissetmediğim

Jihyo pov

Sana ya bakıyordum sanırım benden rahatsız olmuşa benziyor

Onun bana değilde yanımda oturan kıza baktığını görünce nedense o an o kızı öldürmek istedim.neden bilmiyorum ama sana yla daha fazla vakit geçirmek istiyorum.

Bütün dikkatinin benim üzerimde olmasını istiyorum,onu istiyorum.

Onu ilk gördüğümde kalbim istem dışı çok atmaya başladı.en başta garipsedim fakat sonra onu kendime çektiğim an kalbimin daha fazla atması beni öldürücekmiş gibi geldi ve onu kendimden uzaklaştır dım.

Normalde bugün işim vardı.başka şehirlerde ve ülkelerde barı açıp açmamak için bir izin toplantısı vardı bu benim en çok istediğim şey.

Barı mın başka ülkelerde de açılıp ünlenmesi ama sana yı gördüğümde onun etkisine girdim.hic çıkmak istemezmişcesine.

Evet belki aşkım imkansız olabilir ama,sanırım ondan hoşlanmaya başladım.pişmanmıyım,hayir ama imkansız olması koymuyor değil.

Ben yanımdaki kıza bakarken Momo yanıma gelip kulağıma fısıldadı.

"Jihyo toplantıyı yarına ertelettim ve sana az önce duydun bir öğrenci hemde 19 yaşın da o yüzden sana bakması biraz şey,imkansız."

19 a karşı 28 yaş bence fazla değil.

Kafamı Momo ya çevirip onaylar şekilde salladım daha sonrada yerimden kalkıp sana nin arkadaşı olduğunu düşündüğüm kızlara dönüp"izninizle.sigara almak için markete gitmem gerek."onlarda onaylar sesler çıkartıp gitmeme izin verdiler.

Tam çıkacak iken sana kolumdan tutmuş sessizce"beni de bekle.benimde bir kaç şey almam gerek"diyip beni durdurmuştu.

Kafamı onaylar şekilde sallayıp onu kapının önünde bekliceğimi söyledim.

Bir kaç dakika sonra kapı açılıp kapanma sesi duydum bu oydu,sana.

Mükemmel bir fiziği ve yüzü vardı.kusursuz bir yapı gibi.

Hastane koridorunda yürürken bir anda koluma girmisti.bu ani hareketinden dolayı donmuş ve yürümeyi durdurmuştum.bana ne olmuştu?

Kimseye ilgi duymayıp sadece işine odaklanacağını söyleyen ben bu gün bir kız için en önemli toplantıyı boş vermiştim.

Sana bir şey olduğunu sanıp "iyimisiniz?","neden bu kadar sıcakladiniz?" vb. şeyler sorup duruyordu. sonunda kendime gelip iyi olduğumu ve sadece başımın döndüğünü söyledim.

Yememişe benziyordu ama çokta ısrar etmedi.

Hastaneden çıktıktan sonra bir market bulmak için telefonumu cikarıcakiken sana elimi tutup"bende sigara var sadece belki bugün bugün beraber içeceğim ilk kişi olmak istersiniz diye öyle dedim"diyince istemsizce dudaklarımın kenarlarının hafif kivrildigini hissettim.

"Ama doktor bir daha icmemen gerektiğini söyledi hem sigara sağlıksız bir şey çakma hamster"

"O zaman sen neden içiyorsun çakma tanr-"duraksadi,sonra konuşmak için dudaklarını araladi"uzgunum,öyle demek istememişt-" bu sefer onun lafını bölen ben oldum.

Beklenmedik Kişi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin