O siyah saçları,derin sesi,ince ve damarlı eli, gücü,konuşma şekli ve en önemlisi de boyu.benim düşündüğümden daha uzun onun yanında küçücük kaliyorum.
Kuru dudaklarını diliyle ıslatıp konuşmaya başladı.
"Tabi eğer istersen yanina oturabilirim böylelikle kafanı omzuma koyup uyursun"duraksadı,neden?vaz mı geçti yada şu an çirkin mi gözüküyor um?"eğer rahatsız olmassan"bakışlarını ayağına çevirdi"markette rahatsız olmusa benziyordun"
Konuşmadım,çünkü şu an sadece uyumak ve rahatlamak istiyorum.evet uyumak her zaman istediğim gibi.
Gözlerimi kapatıp yanımı paypatladim.bir saniye geçmeden yanıma birinin oturduğunu hissettim.kafami sağa yatırıp onun omzuna koydum ve gözlerimin kapanmasına izin verdim ki geri açmam bir oldu.
Çünkü hem doktor gelmişti hemde jihyo tekrar ellerini ellerime getirip tutmuştu.
Jihyo yanimdan kalkıp doktorun ne dicegini bekliyordu.neden onun o kadar umrundayim?
Bende odağını doktora verimislen aklıma bir şey gelmişti ya yemek yemedigim için bu kadar zayıf,yorgun,bitkin,çok sigara içen ve güçsüz olduğum ortaya çıkarsa bunu arkadaşlarım ve diğerleri de öğrenecek bende bu sefer onların yüzüne bakamicağım.
Utanç kaynağı yım.
Sonra doktor konuşmak için ağzını araladı,her dediği şey aklıma dolanmaya ayriyeten de beynimi bir parazit gibi yok etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Kişi
Fanficsana çalıştığı barın sahibini ilk defa göreceği için stres olmuşken hiç beklemediği anda bar sahibi park jihyo ile yakın olmaya başlar ve bu ne kadar garip olsa da ikisi içinde iyiyidir.