HOŞGELDİNİZ HOŞGELDİNİZ
BU KİTABA(?) BAŞLAMA SEBEBİM ÇOCUKLARI ÇOK SEVMEM
MİNİŞ MİNİŞ BİR ŞEYLER VE JYP'NİN DAHA ÇIKIŞ YAPMAMIŞ YENİ BOY GROUP'U (2 gün sonra çıkış yapıyorlar). NİZİ PROJECT İLE OLUŞTURULDU. ÇOCUKLAR EXTRA MEGA SUPERSONİC YETENEKLİ.
MİNİK BİR TANITIM YAPAYIM HEMEN.
Hyui/Yuhi (Gülümsesi harika bir melek)
Çok miniş gülümsemesi ile harika bir bebek. Güldüğünde tüm dertlerim uçup gidiyor. İnsana huzur veriyor.Haru (Kısaca özetlersek yürüyen cool man) Ana dansçı ve o kadar harika dans ediyor ki... Hyunjin Vibe tam anlamıyla. Ve Minji'ye de benziyor.
Yu (Benim yakışıklı ve hafif Minho Vibe veriyor) Yu o kadar yakışıklı ki... İlk gördüğümde Minho vibe'ı aldığım için onu küçük Minho diye ezberledim
Tomoya (BENİM BİASLARDAN BİRİSİ)
Tomoya lider arkadaşlar. Benim bias Tomoya kalbimden vurdu beni. O kadar iyi lider ki çocuklara çok iyi bakacak. Stajyer zamanında takımının lideri de olmuştu zaten taa o zamandan biliyoruz ne kadar iyi bir lider olduğunu, çok yetenekli aynı zamanda.SoGeon/Ken (I can we can So Ken, Barbie'nin Ken'den daha daha çok yakışıklı, BENİM BİASLARDAN BİRİSİ)
Bu adam bana Nexz'i ifade eden kişi. Onları ilk gördüğümde gözüme çarpan ve tamam ben bu üyeyi bias seçtim dediğim kişiydi. Hatta Tomoya'dan bile önceydi. Dudağının kenarındaki ben beni bitiriyor. Hyunjin Vibe da veriyor. Belki de o yüzden çarpmıştır gözüme (benim skz biasi HYUNJİN'İM.)Yuki (Şirinlik abidesi, geleceğin Jisung'u, gamzelerine öldüğüm)
Bu bebek maknae ve o kadar şirin ki. Ama yavaş yavaş daha da sert bir hava kazanıyor. Stajyerlik zamanlarında daha minişti. YUKİ GELECEĞİN JİSUNG'U. HER YERDE SÖYLEDİĞİM GİBİ BİR KERE DAHA SÖYLÜYORUM. BU ADAM HER KONUDA JİSUNG'A BENZİYOR. Sanki paralel evrenden gelmiş jisung ya da önceki hayattan jisung. Yanlarındaki benler, şirinlikleri, oturuş şekilleri, yetenekleri hepsiyle jisung. Gamzeleri de harika.Seita (Merhamet, sevgi, her baktığında çığlık atma garantisi)
Seita dünyada gördüğüm en merhametli varlıklardan birisi. Çok değer veriyor ve şöyle ki çok destekçi bir insan. Stajyerlik zamanlarında bile sürekli Seita birilerini destekliyordu. Ben Seita'yı her gördüğümde çığlık atıyorum çünkü insana çığlık attırma hissi veriyor. Minik bir şey onun o sevgisi size de yükleniyor ve siz de çığlık atıyorsunuz. Ve bu kibar beyefendiyi SoGeon'la shipliyorum. Kendisi öyle bakıyor ki... Ayrıca SoGeon, kendisinden üyeleri bir kelimeyle tanıtmalarını istediğinde Seita'yı "melek" olarak tanımlanmıştı. Açıklamasını yaparken ise "bir melek gibi cömert" açıklamasını yapmıştı.İşte üyelerimiz bu kadar. 7 üye. Hepsini çok seviyorum. Gruptaki o birlik duygusunu hissediyorsunuz. Shipleri daha tam oturtamadım ama bazı kişileri aklımda belirledim.
Seita-SoGeon ikilisini oturtmuş durumdayım. Ama ciddi anlamda moment veriyorlar ve ilk konumuz bu ship olacak. O kadar fazla fotoğraf var ki...
Hyui-Yuki ikilisi. Bu ikili maknaeler. Çok şirinler ikisi de. Ama daha tam karar vermiş değilim bu ikiliye.
Haru-SoGeon ikilisi. Bu ikilinin garip bir havası var. Sadece bir iki şeylerini gördüm. Çok yatmadılar kafama. Seita ve SoGeon'da kararlıyım sanırım.
Haru-Tomoya ikilisi. Bu ikili de beni kendine çekiyor. Dediğim gibi emin değilim.
Haru-Yu ikilisi. Bu ikili beni taaa Nizi zamanlarından beri çekiyor kendine. O kadar momentlarını görmedim ama olsun.
Yuki-Tomoya ikilisi. Bu ikili de shiplememe yakın bir ship. Bunda da tam emin değilim.
Şu anda Seita ve SoGeon ikilisi beni kendine çekmiş durumda. Eminim siz de yaklaşık 3 bölümlük (şimdilik) Seita-SoGeon görünce onlara çekileceksiniz...
Şöyle de sırasıyla
Hyui-SoGeon-Tomoya-Seita
Haru-Yu-YukiBir de şunu koyayım. Burada da arkadan öne sırayla
Seita-Hyui-Yu
Tomoya(eli telefonlu)-Haru
SoGeon-YukiEvet efendim bugünlük bu kadar. Bir de miracle diye bir şarkıları var. Bu şarkıyı çıkış öncesi şarkı olarak düşünün. Yirmisinde yani iki gün sonra da "Ride the Vibe"la çıkış yapıyorlar.