Evet arkadaşlar hoşgeldiniz hoşgeldiniz. Nexz'in debuta çok az kaldı. Bugün sizlerle Haru ve Tomoya'nın doğum gününü konuşacağız. Konuşmayacağız. Ben yazcam siz okuyacaksınız...
Neyse efendim şöyle ki bir (sanırım Kristen'la olan. O değilse Alexx'dir.) dance behind video'da Tomoya'nın doğum günü. Ve sonlara doğru pembiş bir pastayla Tomoya'ya sürpriz yapıyorlar. Daha sonra ise bir üye, kim olduğunu tam hatırlamıyorum, happy birthday şarkısını söylerken Haru'yu da Tomoya'nın yanına itiyor ve ilk dize "Doğum günün kutlu olsun Tomoya."dan ikinci dize yani "Happy Birthday Tomoya and Haru."ya dönüyor. Şöyle bir durum var ki Tomoya'nın doğum günü pastası gelmeden önce Haru kameraya sessizce yaklaşıp "Bugün Tomoya'nın doğum günü." demişti. Demek ki çocuklar Tomoya'nın doğum gününü bilen Haru'ya sürpriz doğum günü yaptılar. Garip bir durumdu. Fakat çocuklar aynı gün doğmadı. Muhtemelen doğum günleri birkaç gün arayla olunca birlikte kutlayıverdiler.(Tomoya 18 Ocak, Haru 23 Ocak'ta doğdu.)
Burada doğum günleri kutlanıyor. Çocuklar çok mutlular (yerim ben bunları). Sonra üflüyorlar falan. SONRA NE OLUYOR?
Tomoya mumu üfledikten sonra saygı manasında eğiliyor. Sonra geri kalkarken kafası Seita'nın tuttuğu pastaya çarpmasın mı... Neyse Seita sonra refleksleri ile pastayı kollarında kurtarıyor. Yu ve Tomoya'nın desteğini yok sayamyız (pasta bir tık ezildi). Bu arada pasta düşerken Yuki hala mutlulukla alkışlıyor. Orada çok güldüm. Sonradan hepsi korkuyla pastaya bakıyor. Neyse an azından pasta sapasağlam ellerinde.
İşte burada da yamulmuş ama hala yenilebilir ve çocukların mutluluğunu barındıran pasta. (Hyui arkada gülme krizi geçiriyor.)Bugünlük bu kadar efendimmmm. Çok şirin bunlar ya. Bu arada şunu da söyleyeyim. Grup sanki yıllardır birlikte gibi bir yakınlık derecesi veriyor. Hiçbir yabancılık havası yok. Tamam 1 yılı geçkindir birlikteler belki ama daha da fazla yakınlar. Ve bu havayı yansıtıyorlar. Bu da çocukların ne kadar pro bir grup olduğunu gösteriyor efendimmmmmm.