HOŞGELDİNİZ HOŞGELDİNİZ EFENDİMMMMMMMMMMMMMMMMM
BUGÜN NEXZ DEBUT YAPTI VE ARTIK BİR FİVE GEN BOY GROUP (İNŞALLAH BEST). TABİİ BUNU ZAMAN GÖSTERİR EFENDİM. NEYSEEEEE. BİRAZ ŞARKI YORUMU YAPALIMMMYa bu Ride the Vibe o kadar hoşuma gitti ki yani ben sakin şarkıları daha çok severim(Skz benim ult grup...neyseee). Sakin şarkılar beni kendine daha çok çeker. Mesela Skz'nin en sevdiğim şarkılarından birisi Leave'dir. New Jeans'in en sevdiğim şarkılarından birisi Hurt'tür. Red Velvet'in sevdiğim şarkılarından birisi Bad Boy'dur. Txt'nin en sevdiğim şarkılarından birisi Nap of a Star'dır. Zaten ağır Mitski, Laufey, Melanie Martinez ve The Neighbourhood fanıyım ben. Az çok ne tür şarkılar sevdiğimi size anlatabilmişimdir. Bu yüzden Ride the Vibe tam benlik bir şarkı. Şarkı bana bir şeyler hatırlatıyor ama onun ne olduğunu çıkaramıyorum. Ama sanki şarkıyı dinleyince böyle bir mağaza mı desem yoksa oyun müziği mi desem bilemedim öyle bir yerlere ışınlanmış gibi hissediyorum. Kısaca şarkı beni etkiledi.
Starlight'a gelecek olursak Ride the Vibe'ı geçemez ama harika bir şarkı. Tabii ben çok değişken bir insanımdır. Bir süre harika gelen şarkılar sonra bana hitap etmez ama bir zamanlar dinlemediklerim hoşuma gitmeye başlar. Ben böyle bir insan olduğum için Ride the Vibe her halükarda Starlight'ı geçer diyemeyeceğim. Gelecekte bu değişebilir. Tek diyebileceğim şu ki şarkıların ikisi de çok hoşuma gitti. Tam yerinde, ağır değil ve çocuklar yeteneklerini sergilemiş. Klip de yerinde. Dans ise bana göre çok uygun. Sanırım en sevdiğim şey danslarıydı. Çocukların visuallar zaten bomba. Kombinler de klibe uymuş. Çok beğendim. Ödül almalarını bekliyorum. 1 saatte 100.000 izlenme geçti zaten. 6 ya da 5 saatte de 1 milyon geçmişti. Hatta 6 saatin sonunda 1,7 milyon olarak gözüküyordu. Sanırım 1 günde 6 ya da 7 milyon olur mu emin değilim. Belki geçebilir bile. Çünkü şu an çıkalı sekiz saat oldu ve 2 milyon izlenme var. Umarım çocuklarım emeklerinin karşılığını alır diyoruz.
Veee şimdi şarkılarına özel olarak yapmak istediğim bir şey vardı. Şarkı çıktıktan sonra aldığım vibe'ı fotoğraflarla anlatmak istiyordum. Ve şimdi şarkı çıktığına göre bunu yapabilirizzz. Tabii ki bu fotoğrafları benim NEXZ'den ve Ride the Vibe'dan aldığım vibe'a göre seçtim. Bu herkese göre farklılık gösterebilir tabii ki.
Şimdiii en vibe'ıma en uygun grup fotoğrafını seçtim.
En uygunu buydu.
Sırasıyla Tomoya- Hyui-Yu
Haru- Yuki- SoGeon
En önde 👍🏻 şunu yapan da Seita.
En uygun hayvan Iguana (Seita🥺🥺)Nexz bana bu fotoğrafın vibe'ını veriyor.
Yer olarak ise burası Nexz vibe'ı veriyor.
Çiçek ise Beyaz Zambak. Fakat bu fotoğraf tamamen uyuyor.
Renk ise beyaz gri. Yani beyaz ile gri karıştırınca ortaya çıkan o renk
Evetttt işte Nexz'in bana verdiği Vibe bu efendim. Sizlere hangi rengin vibe'ını veriyor? Diğer bölüm çocukların Ride the Vibe concept fotoğraflarının puanlamasını yapacağımmm. Görüşürüzzz. Nexz ile kalın. Nexz dinlemeyi unutmayın ⭐