4 bölüm Seita-SoGeon yükledikten sonra en çok yüklemek istediğim ship bu shipti.
Neden mi çünkü ilk defa içimde ship duygusu oluşturan kişiler bu ikiliydi. Yuhi ve Yuki ikilisi. (Arkadaşlar Yuhi ve Hyui aynı kişi. Bu mal bir Hyui bir Yuhi yazıyor karıştırıyor mu ki demeyin.) Bu ikili grubun bebekleri zaten. En küçük üyeler. Bu yüzden muhtemelen daha iyi ve yakın bir ilişkileri var ve daha iyi anlaşabiliyorlar. İkili stajyerlik zamanlarından beri yakın. Birbirlerine hep destek oldular ve yurtta aynı odada kalıyorlardı. Neyse size çok şirin fotoğraflar göstereceğim şimdi.
Burası odaları ve Hyui Yuki'ye maske yapıyor. Hatta yüzünün küçük olduğunu ve maskenin biraz büyük gelebileceğini de söylüyor. Bu arada bu zamanlar stajyerlik zamanları. Yani Nizi project zamanları. Çok minişler degil mi?
Bu ise Nizi Project zamanından sonra seçildikleri zaman. Yani şimdiki zamanımız da diyebiliriz. İlk başta ikisi kameradalar ve sonra Tomoya geliyor. Sonra da diyor ki "İnsanlar sizin aranızdaki kimyayı görmek istiyorlar."
ÇIĞLIK! Demek ki bunu duymuş Tomoya önceden ve bunu çocuklara söylüyor. Onlar da (grup üyeleri) ikilinin arasındaki çekimin farkında olabilirler.
(salak gibi 1080p açmayı unuttuğum için 480p resimler sunabiliyorum. Bu ssleri alalı uzun zaman oldu. Kitaba geç başladım. O yüzden videolara dönüp tek tek de SS almak zor olacak. Artık yetinin bunlarla...)Bu ise başka bir birlikte oldukları sahne. Burada da Hyui Yuki'yi hoppala kucaklamış. Böyle bir moment.
(arkada sexy bir Tomoya var...)İşte böyle canlarım. Kendilerine yani bu shipe ayrı bir sevgim var çünkü ilk fark ettiklerimdi. Ama Tomoya ve Yuki'nin de momentları var diğer bölümde de onu göstereceğim. Sanırım en sonunda multishipper olacağım...