NASILSINIZZZZ??? YB GELDİ SENELER SONRA KWSSNDNDNDN
Ya gercekten nedense bu son aylardır bir fic düzgünce yazıp ilerletemiyorum neden bilmiyom. Neyseeeee HADİ İYİ OKUMALAR 💗
Omegaverse 💋
Evet görünüşleri bu şekilde bu sefer felix sarı değil (╥﹏╥) maviissss oldddduuu!!
•Felix Omega, hyun alfa.
•Saçları böyle biri mavi biri siyah.
•Felix 25 yaşında hyunjin ise 27-
Evden ayrılmadan önce son kez baktı anılarının bulunduğu eve. İlk aşkı olmasa da ilk sevdiğiyle geçirdiği bu evdeki anıları gözlerinin önüne geldikçe, aklındaki fikrin çok başarılı bir öneri olduğunu bir kez daha anladı.
Kapıyı kitleyip arabasına binmek için bahçesine gitti. Arkadaşı orda onu bekliyordu, kilidi açınca wooyoung bindi arabaya. Felix koltuğa oturdu. Arabayı çalıştırıp hastaneye sürmeye başladı.
Wooyoung son kez sormak istedi. Dudakları aralandı, ama acısını bildiği için vereceği yanıtı elbette tahmin edebiliyordu. Gene de sordu.
"Emin misin bunu yaptıracağına? Sonuçta, yeni bir operasyon bu. Güvenirliği haklında-" Felix onun sözünü nazikçe kesti.
"Eminim. Böyle bir yaşam içinde olmak istemiyorum. Hiçbir şey yokken birden ortadan kaybolan alfamı yani kocamı tam 2 sene bekledim. Her ne kadar sevgim ona karşı azalsa da, aklımdan silemiyorum onu. Bu operasyon sayesinde gidecek aklımdan. Daha mutlu olacağım, güven bana." Diyerek gülümsedi. Aslında o da korkuyordu. Onu unutup hiçbir zaman hatırlamamaktan korkuyordu.
Oysaki isteği buydu.
Wooyoung nefesini verdi sakince. Sessizliğe çekildi köşesinde. Hastaneye geldiklerinde içeri giriş yaptılar. Küçük ve hızlı bir işlemdi.
Elbette felix bu işlemi yaptırmak için gerekli tüm tahlilleri yaptırmıştı. Şimdi ise işlem sırası gelmişti.
Bir süre sonra, hastane odasına getirildi. Üstünde hasta kıyafeti vardı. Yatağa oturdu, doktorlar başında, gerekli belgeleri imzalamasını istiyordu.
Tüm bunlar bittiğinde felix'in kafatası çevresine bantlar yapıştırıldı. Elektrik verilecek gibi gözüküyordu.
Tüm bu işlem 40 dakika sürmüştü. Felix uyandığında sadece adını, soy adını, yaşadığı yeri, ailesini, arkadaşlarını... hyunjin hariç herşeyi hatırlıyordu ancak doktor felix uyanmadan önce woo ile konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daydream In Blue, Hyunlix Oneshots
Teen FictionSmutshot kitabıdır. Farklı konular içerisinde istediğinizi seçip okuyabilirsiniz. Hepsinde smut var, bir kaç bölüm dışında. Bence seveceksiniz. Konuların benzersiz ve güzel olduğunu düşünüyorum. ❗️HEPSİ KENDİ HAYAL ÜRÜNÜMDÜR, VE KENDİ HAYAL GÜCÜM...