From Another Universe, Nightmare

451 28 119
                                    

MERHABAAAA NASILSINIZZ??

yorum istiyorummm lütfen yorum atmayı unutmayııın!💞

Hadi iyi okumalarr 💋💗

..

Hyunjin: 28
Felix: 24
Hongshu;29

Felix: yeşil gözlü, sarı saçlı.
Hyunjin: Siyah saçlı, mavi gözlü.

•Duygusallık vardır
•Dram vardır.

..

Ruhlar 2 parçaya bölünmüştü, bir parça ruh bir bedene, öteki parça ruh bir başka bedene verilmişti. Bu iki ruh birbirlerini bulabilirlerse ancak o şekilde mutlu olabilirler, aksi taktirde lanetlenirlerdi, Hiç mutlu olmamak üzere.

Felix en az 5 kere okumuştu bunu. Aklında soru işaretleri vardı.

Ya eğer ruh eşin olmayan Birisine çok bağlanırsan? Onunla ruh eşinden çok sevip değer verseydi? Gene de mutlu olamaz mıydı?

Olamazdı.

Omegaverse'de ruh eşini bulduğun zaman zaten başkasına aşık olamıyor, bir tek onu sevebiliyordun. Ondan nefret ediyor olsan bile, ruh eşin olduğu için zamanla aşık olurlardı.

Bu kaçınılmazdı.

Felix kitabı kapatıp, rafa kaldırdı. Aşk konusunda kafası çok doluydu.

"Felix, artık çıkmamız lazım nerede kaldın!" Abisinin seslenmesinin üzerine hızla kalkıp, "Geliyorum abi!" Diyerek merdivenlerden aşağı indi.

"Hep böyle yapıyorsun abicim, geç kalacağız, unutma sen nişanlanacaksın ben değil." Diyerek güldü, ve kardeşinin yanağına bir öpücük kondurdu.

"Ben, çok heyecanlıyım! Ah, bayılırsam beni eve götür abi, hastaneye gitmekle uğraşma." Dediğinde, Hongshu gülümsedi.

"Hiç seni onlara vermek istemiyorum, senin tek bir sözünle, kaçırabilirim abicim."

"Hongshu, gene mi kaçırma muhabbeti! Bıkmıyorsun değil mi?" Nayeon Annesinin söylediği cümlelere karşılık, hongshu güldü.

"Asla anne, kardeşimi o herife vermek son isteyeceğim şey, ama işte ruh eşi çıktı napalım." Diyerek yakındı. Felix'in kulağına yaklaştı.

"Gene de sen okeysen, seni kaçırırım." Felix gülerek kafasını iki yana salladı. Arabaya bindiğinde, öteki annesinin burda olmamasıyla kaşlarını çattı.

"Anne, Momo annem nerde kaldı?" Diyerek sordu felix.

"Orda bizi bekliyor, önden gitti, hiçbir eksik ve bir sıkıntı çıkmasını istemiyor." Dediğinde onu onayladı felix.

Yola çıktıklarından beri, çok heyecanlıydı. Minho'yla nişanlanmış olacağı düşüncesi, içini kıpır kıpır ediyordu.

(Evet gizliden gizliye minlix shipliyorum...hemde çok, ve jeonglix de çok shipliyorum...)

Bir mekan ayarlamışlardı, orada gerçekleşecekti. 19. Katta olacaktı. Magazin elbette peşlerini bırakmazdı.

Hazır olan saçlarına son kez baktı, bugün çok güzel olmuştu, hoş minho için o her zaman çok güzeldi.

Abisi asla susmuyor, biricik ve tek kardeşini başka birisine vermek istemiyordu. Kesinlikle, minhodan nefret etmiyordu, ancak abiydi işte, veremiyordu kardeşini.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Daydream In Blue, Hyunlix Oneshots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin