𝑺𝒐𝒎𝒆𝒉𝒐𝒘 𝑰 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒎𝒂𝒏𝒂𝒈𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒆 𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒉𝒖𝒉? 😭
𝑾𝒆𝒍𝒍, 𝒚𝒆𝒂𝒉, 𝑰'𝒅 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒐𝒇𝒇 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌.
𝑻𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉, 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒓𝒆𝒕𝒕𝒚 𝒓𝒖𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝑰 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒉𝒐𝒘 𝒕𝒐 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒕𝒊𝒄 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒂𝒓𝒊𝒐𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒏. 😭
𝑩𝒖𝒕 𝒏𝒐𝒘 𝑰'𝒗𝒆 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒂 𝒇𝒆𝒘 𝒊𝒅𝒆𝒂𝒔, 𝒂𝒏𝒅 𝑰'𝒗𝒆 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒅𝒆𝒅 𝑰'𝒍𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒂 𝑭𝒖𝒔𝒉𝒊𝑲𝒖𝒈𝒊 𝒐𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒏𝒆𝒙𝒕!
𝑻𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝑰'𝒍𝒍 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒊𝒕 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒄𝒓𝒐𝒔𝒔𝒆𝒔 1,000 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒂 𝒃𝒊𝒕 𝒐𝒇 𝒂 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌, 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒎𝒚 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝑾𝒂𝒕𝒕𝒑𝒂𝒅.
𝑰'𝒍𝒍 𝒔𝒕𝒓𝒊𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒏𝒐𝒘. 😅𝑾𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄, 𝑰'𝒅 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒐 𝒆𝒙𝒕𝒆𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒈𝒓𝒂𝒕𝒊𝒕𝒖𝒅𝒆 𝒕𝒐 @ nerdflixe 𝒐𝒏 𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎, 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒗𝒂𝒓𝒊𝒆𝒕𝒚 𝒐𝒇 𝒓𝒆𝒂𝒔𝒐𝒏𝒔, 𝒂𝒄𝒕𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚.
𝑺𝒐, 𝑰'𝒎 𝒂𝒔𝒔𝒖𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒍𝒆𝒂𝒔𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒏𝒌 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒊𝒍𝒆 𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒃𝒍𝒊𝒄𝒊𝒕𝒚 𝒑𝒐𝒔𝒕 𝒉𝒆 𝒑𝒐𝒔𝒕𝒆𝒅, 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆'𝒔 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒆 𝒔𝒖𝒑𝒑𝒐𝒓𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈, 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚.
𝑯𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒈𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒊𝒅𝒆𝒂 𝒇𝒐𝒓 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒏𝒆, 𝒔𝒐, 𝒘𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒎, 𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒊𝒔.
𝑨𝒏𝒅 𝒚𝒆𝒔, 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘, 𝒊𝒕'𝒔 𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒆, 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒖𝒈𝒈𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒅𝒊𝒅 𝒉𝒆𝒍𝒑 𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒍𝒐𝒕.
𝑨𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒈𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒅𝒗𝒊𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒊𝒑𝒔 𝒘𝒉𝒆𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒎.
𝑯𝒆'𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒎𝒚 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒏𝒆𝒕 𝒃𝒊𝒈 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓. <3
𝑨𝒏𝒅 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒉𝒊𝒎, 𝒉𝒆'𝒔 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒂𝒏 𝒆𝒅𝒊𝒕𝒐𝒓 (𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒐𝒏𝒆 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕), 𝒔𝒐 𝒄𝒐𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆𝒓 𝒄𝒉𝒆𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒎 𝒐𝒖𝒕 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏!𝑾𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒂𝒕, 𝑰'𝒍𝒍 𝒆𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄 𝒏𝒐𝒘 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒓𝒌 𝒊𝒕 𝒂𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅.
𝑰𝒇 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒂𝒏𝒚 𝒊𝒅𝒆𝒂𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝑭𝒖𝒔𝒉𝒊𝑲𝒖𝒈𝒊 𝒐𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔, 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒇𝒓𝒆𝒆 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒆.
𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒊𝒅𝒆𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆𝒔 𝑰 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒉𝒂𝒗𝒆, 𝒂𝒏𝒚𝒘𝒂𝒚𝒔.
𝑺𝒐, 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒃𝒚𝒆, 𝒇𝒐𝒓 𝒏𝒐𝒘.
𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄 𝒘𝒂𝒔 𝒆𝒏𝒋𝒐𝒚𝒂𝒃𝒍𝒆. <33✦ End of this fanfic. ✦
Word count (everything except title included): 362 words.
NOTICE: So, I have decided on something.
The next fanfic that I'll start writing (from next Tuesday onwards) will be a general anime ships oneshots book instead of just FushiKugi.
Cause I thought it would get boring lol.
So yeah I'll be publishing new chapters for the next book exactly one week from now, and chapters will be weekly.
That's all. <33
YOU ARE READING
❧ 𝑴𝒐𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒏𝒆 ❧ - 𝑨 𝑭𝒖𝒔𝒉𝒊𝑲𝒖𝒈𝒊 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚
Romance☆ 𝑻𝒉𝒆𝒎𝒆 𝒔𝒐𝒏𝒈: 𝑯𝒂𝒓𝒍𝒆𝒚𝒔 𝒊𝒏 𝑯𝒂𝒘𝒂𝒊𝒊 𝒃𝒚 𝑲𝒂𝒕𝒚 𝑷𝒆𝒓𝒓𝒚 ☆ 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒂𝒊𝒏𝒔: ➳ 𝑨𝒏𝒈𝒔𝒕 ➳ 𝑭𝒍𝒖𝒇𝒇 ➳ 𝑹𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆 ➳ 𝑺𝒐𝒎𝒆 𝒗𝒖𝒍𝒈𝒂𝒓 𝒍𝒂𝒏𝒈𝒖𝒂𝒈𝒆 ➳ 𝑵𝒐 𝒔𝒎𝒖𝒕/ 𝒍𝒆𝒎𝒐𝒏 ➳ 𝑴�...