Yazım hatası var mı diye bakmadım umarım yoktur
Arkadaşlar isterseniz bxb kitapları ayrı bir hesaba yükleyeyim siz bilirsiniz
İyi okumalar
Başlangıç tarihi 👉🏿
" Rüzgar 43 , Adil 25 , Barslan 11 "
Matematik hocası kağıtları tek tek okuduktan sonra çocuklara baktı " Çok rezalet notlar . Sınavda ne yapacaksınız acaba çok merak ediyorum " sinirli olmasının aksine sesi sakin çıkıyordu.
Rüzgar gene 43 alarak yırtmıştı peki ya Barslan ?
Tüm öğrenciler hocanın 15 dk öğütünü dinledikten sonra sonun da hocanın sözünün kesmesini sağlayan zil çaldı . Hiç bir öğrenci öğretmenin çık demesini beklemeden sınıfdan koşarak ayrıldılar .
Rüzgar masasından yavaşça kalkıp kapıya doğru yürüdü. Sırtını kapıya yaslayıp koridorda dolaşan insanları seyretti . İzlemeyi , gözlem yapmayı severdi . Dikkatle , titiz bir şekilde insanları uzun süre boyunca sıkılmadan izleyebilirdi . Birinin omzuna dokunması ile irkilip hayal dünyasında ayrıldı .
" Rüzgar farkında mısın bilmem ama yaklaşık 5 dakikadır Toprağı süzüyorsun "
Barslan yarım ağız gülerken konuştu . Rüzgar yavaşça döndü .
" Ne alakası var , dalmışım "
Barslan aynen koçum tarzında sırtına vurdu . Ardından onu ittirmeye başladı .
" Hadi bahçeye inelim çok sıkıldım "
Rüzgar gene dalmıştı hayallere. İstemden çocuğu süzüyordu . Hele geçen konuşmada ki patak vermesi de neydi , resmen bağıra bağıra ben seni sapık gibi izliyorum demişti . Tabi çocuk nerden bilsin halı saha da üzerini çıkardığında Rüzgarın göz kırpmadan onu izlediğini . Rüzgar çocuğu gördükçe kıskancını bastıramıyordu . Bildiğim çocuğu hiç bir kişi ile konuşmasın görünmesin istiyordu . Hala duygularına anlam vermiş değildi .
Barslan bu sefer arkadaşını daha fazla sarsıp konuştu " Ben mi eşcinselim sen mi belli değil kanka . Oğlum azcık bana bak ya sabah akşam Toprak anladım tamam seviyorsun da azcık sal çocuğu. Her teneffüs göz hapsin de
kötü bir şey "Rüzgar kaşlarını çatış arkadaşına döndü .
" Yok lan öyle bir şey ! Eşcinsel falan değilim amk . Hem sen en son biriyle sevgili olmuştun ne oldu ona ? "
" Tabi tabi sende gizli gay değilsen ben neyim . Sevgilimle hala birlikteyiz de çok fazla görüşemiyoruz sayısalda ya o daha çok çalışıyor "
Rüzgar tamam anlamında kafasını salladı . Ardınan sırtını kapıdan çekip okul koridora çıktı . Hızlı hızlı yürürken arkasından Barslan bağırdı.
" Lan ne koşuyorsun tazı gibi . Lan .... Dursana ! Rüzgar , aloo kime diyorum "
Rüzgar yüzü kıpkırmızı olmuş bir şekilde erkekler tuvaletine koşuyordu . Resmen az önce çocuğu izlerken çocuğa yakalanmıştı . Anın verdiği utanç ile hızla sınıftan ayrılmıştı . Arkadaşını dinlemeden tam gaz koşamaya devam etti . Erkekler tuvaletine girip yüzüne su çarptı .
" Mal mısın Rüzgar ! Niye çocuğu sapık gibi izliyorsun ki al böyle olur işte , yakalanıp rezil olursun "
Rüzgar kendi kendine söylenirken içeri nefes nefese olan Barslan girdi .
" Lan pezevenk 10 dk dur dur diye bağırıyorum sana . Hayır ne oldu ki bir anda "
Rüzgar kafasını kaldırıp Barslana bakmadı . Açık tenli olduğu için büyük ihtimalle yüzü hala kızarıktı ve Rüzgar çocuğun görmesini istemiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazıyor... bxb
Teen FictionToprak : Gel birbirimize bayram olalım Sen bana şeker ol Ben sana kurban 💞🤗 Toprak : Herkes bayrama sen bana gir yavrum 💦🫶🏻 Toprak : En güzel bayram şekerini seçmişim sen varsın çünkü Sen varken ne arar ozmolu yumurta 🍬🍬 Rüzgar çevrimi...