💬5

51 11 0
                                    

Yazım hatası varsa affola

Başlangıç tarihi 👉🏿

" Amına konduğum öyle mi atılır o şut "

Beşiktaş Galatasaray arasın da geçen maç son dakikalarındaydı . Kahvehane ikiye bölünmüştü gsliler be bjk olarak . Rüzgar tabi ki de beşiktaş kısmındaydı . Boynunda siyah beyaz bir atkı üzerinde sanki üzerinde atkı yokmuşçasına kısa kollu forma vardı .

Tüm Beşiktaş taraftarları sinirden dört köşe olmuşlardı . Hiç bir oyuncu beklenildiği gibi oynamıyordu , kötüsü daha da berbat oynamalarıydı . 3-3 maç berabere bitecekti . Ya son dakika golu atacaklardı ya da Galatasaray karşı beraberlik olacaklardı. Her kaleye doğru giden şut kaleden çıkıyordu . Her iki taraftarda kızgındı .

Rüzgar pür dikkat ekrana bakıyordu . Top bir an Galatasaray oyuncusundan çıkıp Beşiktaş oyunsunun ayaklarına geldi . Top hızla karşı tarafın kalesine doğru ilerliyordu . Tüm Beşiktaşlılar ayağa kalktı heyecanlı bir şekilde . Top kaleye daha da yaklaştı . Artık tüm taraflarlar ayaktaydı olacak golü bekliyorlardı . Oyuncu kaleye yakınken sert bir şut çekti , kaleci öne atıldı fakat nafile top ağların içine girmişti . Gol olmuştu , beraberlik kalkmış Beşiktaş almıştı maçı .

Beşiktaş taraftarları birbirine bakıp bağırmaya başladı " Yaşasın be . Sonu amına koyayım sonunda " herkes küfürler eşliğinde sevinirken Galatasaray taraftarı çökmüş tüm oynayan ilk 11 e küfürler saydırıyordu . Beşiktaşlı taraftarlar kahvehane çıkıp sokağa akın etti . Hep bir ağızdan Beşiktaş marşı söylerken sokakta yürüyorlardı.

" Sevdalı yüreklerde beyaz sürgünler,
Halayla türkülerle sevdi bu kalpler,
Yıldızlar tutuştu siyah beyazla,
Marşlarımız ağlasın kartal aşkıyla,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik !
Beşiktaş ! "

Hep bir ağızdan eğlenerek söylenen bu marş tüm sokakta yankılanıyordu . Evde olan herkes balkondan çıkmış sokakta bağıra bağıra söylenen Beşiktaş marşına eşlik ediyordu . Genç yaşlı demeden herkes bağırıyordu.

" Gücüne güç katmaya geldik,
Formanda ter olmaya geldik,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik !
Beşiktaş ! "

Herkes çamdan sarkmış bir şekilde Beşiktaşlı taraftarları izliyordu. Fakat Rüzgarın dikkatini sadece bir kişi çekmişti . Balkonun demirliklerine yaslanmış elin de ki sigara ile taraftarları izliyordu. Rüzgar çocuğa uzun bir süre baktı . Esmer çocukta üzerinde bakış hissetmesi ile kafasını çevirdi . Genç çocuk ilk önce Rüzgar ile göz göze geldi . Ardından çocuğu süzdü . Beşiktaş formasının altına siyah bol bir eşofman boynunda siyah beyaz bir atkı vardı . Beyaz teni ve karanlıktan dolayı siyah gibi gözüken saçları ile ben Beşiktaşlıyım diye bağırıyordu .

Rüzgar ile Toprak göz göze geldi . Uzun bir süre bakıştıktan sonra Rüzgar gençin gözlerine baka baka Beşiktaş marşını söylemeye devam etti .

" Barbaros Meydanı'nda dün gibi sevdan,
Derin bir nefes çektik Abbasağa'dan,
Bir umudum sensin anlıyor musun?
Hayat yaşanmıyor ki senle olmadan,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik !
Beşiktaş ! "

Genç Rüzgarı gülerek izlemeye devam etti . Sinirden dolayı kızarmış yüzü , dağılmış saçları ile tatlı duran yüzü uzun uzun izledi . Rüzgar ile bakışmayı keseli uzun süre olmuştu ama genç hala çocuğu ufak bir tebessüm ile izliyordu .

Genç içinden geçirdi ' bu çocuğa aşık olmayayım da ne yapayım '

Olayların hızlı gelişmesini planlıyorum
Hadi hayırlısı 👋🏻👋🏻

Yazıyor... bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin