-Damla-
Doktora"sorun değil yanlışlık olmuş bu sizin elinizde değil "dedim doktor"anlayışınız için çok teşekkürler"dedi kapından çıkarken tekrar"özür dileriz "dedi sonra kapıdan çıktı bende kafamı yastığa koydum hemen uyudum yarın kavga olacaktı iyi uyumalıydım ama saat gece yarısını geçmişti.
Sabah saat yedi buçukta hastaneye gittim kontrolden sonra kavga için araştırma yapcaktım yani yapcaktık Esra piçi nerede kimle yanında kim var gibi, tabiki soracaksınız yerini nereden bulacaksın diye damla ablanız bunu da düşündü Esra piçne çip taktı bu sayede nerede hangi cehennemde kolayca bulabilecektik.içeriye girdiğimde sarı saçlı mavi gözlü bir doktor beni karşıladı odasına doğru ilerlerken bir hemşire "doktor bey 27 numaralı hasta çok fazla kan kaybediyor ve bu kan türü dünyada çok az bir tür."dedi kendi kafamdan düşündüm iç sesim ne düşünüyorsun lan salak bugün günah ile sevap aynı eşitlikte olacak biraz beynini kullansan? Tabiki cevap vermeyi unutmadım zaten beyinimdesin geri zekalı dur bi bekle ben kendime 'geri zekalı'mı dedim?
Doktorla hemşirenin arasına girdim ve"dediklerinize kulak misafiri oldum benim kanım uyarsa ben kan verebilirim"doktor "o zaman seni kan verim odasına alalım" kan verim odasına girdik ve kanımın uyuşup uyuşmadığına baktılar ve uyuşuyormuş kanımdan çektiler ve acil ameliyata girdiler dört beş saat sonra doktor yüzü şaşkın şekilde acil ameliyattan çıktı ve bana "kanınız uyuşuyor hemde çok virgüllerine kadar yani bu da o hastanın sizin kardeşiniz olabilir" dedi ben şok oldum ve doktora "bunu ispatlayabilir misiniz?" dedim doktor "tabiki ispatlayabiliriz ama kanınızı çekmemiz lazım"dedi kafamı aşağıya ve yukarıya salladım bu evet anlamına geliyordu kanımı çektiler ve sabırsızlıkla sonuçları bekledim sonunda doktor çıktı ve bana "içerideki hasta senin kardeşin"dedi gözlerimden iki damla yaş aktı biri benim bi diğeri içeride baygın yatan kardeşim içindi...
Acil ameliyata girdim hemde doktordan izinsiz, beni tutacaklardı ki yumruğumu gösterip kaşlarımı çattım ve içeri daldım kardeşim diye bağırdım gözlerimden yaşlar delice akıyordu tutamıyordum ve tutmak istemiyordum bunca yıl sonra kardeşim çıkmıştı artık onu hayatımın sonuna kadar koruyacaktım düştüğünde ona omuz verecektim yarasını saracaktım ona gözüm gibi bakacaktım çünkü o benim kardeşim di kardeşim dünyada kıyamet kopsun zaman dursun benim kardeşim vardı kardeşim.içimde değişik bir his vardı ne desem mutluluk mu üzgünlük mü şaşkınlık mı değişik bir his.bu arada Esra piçi konusunda teşekkür mü etmeliyim dövmelimiyim bilmiyorum ama hiçbirşey umurumda değildi kardeşim dışında.
****
Bölüm nasıldı yorumlarda isterim.burada bir yıldız sönmüş
👇
🌟