Büyük Kavga

7 3 0
                                    

                                  -Onur-

Dünden beri damlaya ulaşamıyorum telefonuna mesaj atıyorum mesaj gelmiyor arıyorum açmıyor şuan kafayı yememek için kendimi zor tutuyorum bu kız nerede saat 1 olmuş ortalarda yok hiçbiryerde yok yok çıldıracağım hiç beklemeden ayakkabılarımı giydim ve kapıya doğru hızlı adımlarla ilerledim tam kapıdan çıkacaktım ki damla aradı oh bee sonunda,telefonu açtım ve kulağıma koydum;

"Alo"

"Efendim damla sesin niye bu kadar şaşkın korku dolu ve hüzünlü geliyor?"

"O-onur benim ka-ka-kardeşim var onur benim kardeşim var anlıyormusun beni karrdeşim vaat kardeşimm"şaşırmıştım hemde çok damlanın kardeşi mi vardı inanamıyorum bu bu nasıl olabilirdi?damlaya "ne"dedim damlanın ses tonu değişmişti ve bana "kavga bugün olacak hemde şimdi diğer oviçlere de sizin eve gelsinler plan yapcaz" dedi bende"emiredersiniz hanım efendi" dedim ve telefonu kapattım aslında şaşırmıştım nasıl olurda ses tonunu davranışını saniyede değiştirebiliyor belki soğukkanlılığındandır dedim aslında pek soğukkanlıya bdnzemiyor sanarım damlayı keşif etmek beni çok yoracaktı off lafa daldım damla hanım Efendi'nin emirini unuttum hemen berkecan ili yiğit efeye haber verdim evime geldiler ve damlayı bekledim ve sonunda geldi tabikide ilk olarak esranın yerini bulmak gerekiyordu sağ olsun damla sayesinde bulduk kıza çip takmış nasıl becerdiyse resmen şeytanın şağ kolu olmuş maşallah tü tü tü.

Yiğit efe "Esra şuan myhair parkının merkezinde onu hızla  bir yere çekip ağzını burnunu kırabiliriz"dedi aslında güzel bir fikirdi ama onda olan beyin bizdede vardı bende bunu düşünebilirdim değil mi ?, damla hemen ayaklandı ve kapıya doğru yöneldi ve bize gel işareti yaptı ve tabiki bizde geldik arabaya bindik ve myhair parkına geldik Esra bankta oturuyordu berkecan sırıtarak telefonunu çıkarıp yayına başladı.

Damla ilk olarak esranın önüne geçti Esra ayaklanıp  "önümden çekil güneşimi kesiyorsun"dedi bunun üzerine damla"güneşinde ayın da neptününde bütün gezegenlerinde  azrailin de ben olacağım"dedi keşke demeseydi bir anda esraya kafa attı taşa aynı kafayı atsa taş çatlıycaktı resmen, Esra ilk elini başına koydu sonra damlaya elini kaldırdı tam vuracaktı ki damla elini tutup ters çevirmesi mi çelmeyi takmasınmı saçından tutup yere yatırmasınmı sonra damla esranın üzerine oturdu yüzüne gözüne yumruğu indirdi sonra saçını tutup kafasını yere çaldı damlanın her esraya vuruşunda hepimizden hıp sesi çıkıyordu sonra damla esrayı yakalarından tutup havaya kaldırdı ve duvara yasladı dizinin ucuyla esranın karnına vurdu, gene kafa attı gene dövdü böylece bir saat geçti.

damla dövmekten Esra yalvarmaktan yiğit efe sırıtarak canlı yayın çekmeten biz ise damla ile esrayı izlemekten vazgeçmiyorduk damla duracak gibi değildi kızın yaşaması mucizeydi damlaya "yeteer"dedim damla"sabret bitti birkaç tane tehdit ettikten sonra gideriz" dedi ve esranın saçıdan tutup yüzünü havaya kaldırdı"bu olanlardan haberin yok bilmiyorsun görmedin eğer bir daha böyle birşey yaparsan daha kötüsünü yaparım polisi bu meselenin içine karıştırırsa-"sözünü devam ettiremeden Esra"yohk hiçbişeyden haberim yohk"dedi kızcağız dövülmekten bıkmıştı.

******
Bölüm nasıl olmuş yorumlarda beklerim burada bir yıldız sönmüş.
👇
🌟

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Teslim Ol...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin