Kavga

41 11 9
                                    

                              -Damla-  

Pamuk prenses gibi uyuyordum tâki lanet olasıcca telefonumun zili çalana kadar.

İçimden bissürü küfür ede ede banyoya ilerledim,dişimi fırçaladım,saçımı tarafım ve banyodan çıktım.

Mutfağa geçtiğimde atıştırmalık birşeyler aldım aslında pek atıştırmalık sayılmazdı.

Ödev kontrollerini yaptım allahtan hocamız bize acıyıp  dün ödev vermemişti . kıyafetimi giydim,suluğumu doldurdum,kolyemi taktım kolyem dışarıdan bakınca insanların gözünde değer olmayan bir kolyeydi ama benim için o kolyeyi dünyalara değişmezdim...

Kapıdan dışarı kafamı soktuğumda berkecanı,yiğit efeyi ve onuru gördüm.canlarım

Onlara el salladım acaba evimin konumunu nereden bulmuşlardı? Hiç beklemeden ayakkabılarımı giydim ve onur gilin yanına gittim.

Onurla ve yiğit efe ile konuşuyordum berkecan aramıza atladı ve

"Kavgaya hazır mısın damla?"

"Ne kavgası?"

"Onur damla benden daha unutkan çıktı."

Aralarında gülüştüler bir anda yiğit efe telaşlandı ve bana dönüp

"Esra kavga yapacağınızı Instagram hesabında paylaşmış"

Bende ona;

"Yenilmek ve rezil olmak için can atan kıza ilk kez rastlıyorum."dediğimde üçüde kahkaha attı sanarım dışarıdan bakıldığında piskopat gibi görünüyorduk.

Okula varmıştık konuşmamız kesilmişti herkes sıraya geçti biz dörtlü bozkurt bankta oturuyorduk müdür bize doğru baktığında eminim içinden küfür etti yüzü öyle bir tipsizlikle bakıyordu ki annemizden başlamış kaynanamızdan bitirmiş gibi gözüküyordu bize bağırarak "burası dingonun ahırı değil!!!"

"Evet burası dingonun ahırı çünkü Esra burada."

Sanarım iç sesim ile dış sesim arıza yaptı çünkü bozkurtlarım güle güle çatlayacaktı aslında bende otomatik olarak güldüm müdürü daha fazla sinirlendirmeden sıraya geçtik.

Tenefüslerde spor odasına gidip tekbox çalışıyorduk evet tüm bu hazırlıklar Esra malı içindi aslında gerek yokturdu ama onurcuğumu kırmadım.

7 ncı dersin sonuna geldiğimizde hocanın iziniyle çantalarımızı toparladık.oh be

Okul çıkışına doğru ilerlerken onurun evimi nasıl bulduğumuzu soracaktım ki cevabını verdi "yiğit efe nin sayesinde"dedi başımı tamam manasında salladım okul çıkışında Esra davetsiz misafirler ile bekliyordu "teke tek sanıyordum."dedim "zaten teke tek onlar seni hastaneye götürmek için burad-" devamını getiremeden kafasına tekmeyi içirdim.afiyet bal şeker olsun tatlım.

Sonra karnına bir yumruk attım berkecan bizi video alıyordu refleks olsun diye üzülmüş gibi yaptım aniden gülümseyip esraya çelmet taktım sonra saçından tutup pes mi dedim kısık sesle "pes"dedi"bağır duyamıyorum " dediğimde "PES"diye bağırdım sonra esrayı götürdüler aslında kavgamız kavga bile sayılmazdı .

****
Nasıl olduğunu yorumlarda isterim.
Burada bir yıldız sönmüş 😐
👇
🌟

Teslim Ol...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin