İlk Cinayet

53 13 20
                                    

                           -Damla-

Saat gecenin 12:00'sinde yine annemin çığlıkları kulağımı çınlattı babam denen ergele gene içki içmiş anneme sebebsiz yere dövüyor olmalıydı.

Kalbim deli gibi çarpmaya başladı umarım o olmamıştır...
Yavaş adımlarla annem ve babamın olduğu odaya ilerledim. Ayaklarım tir tir titresede korkudan kalbim deli gibi çarpsada annemi kaybetmek istemiyordum...onu kaybedersem kendimi de kaybederdim.
Odanın önüne geldiğimde sesler netleşti her an kapı açılacak korkusuyla birlikte kafamı odanın kapısına yasladım... Babam şerefsizi anneme bağırıp çağırıyo annem ise 'nolur kızımız için yapma' diyordu kendimi tutamayıp ağlamaya başladığımda annemin çığlıkları kesilmişti ama tuhaf olan babam kahkaha atması ve anneme kızının hayatını da böyle mafedeceğim demesiydi...benim babam böyle biriydi ki buna da babalık denirse

Gizli gizli onları dinlediğim yerden Babam bir yere ilerlemek için yeltendiğini hissettiğimde hemen kapının önünden çekilip odama koştum tamda beklediğim gibi babamın ayak sesleri gelmeye başladı... babamın diyorum çünkü annemin son çığlıklarından sonra babamın sarhoş gibi şarkı söylemesinden sonra pek ses gelmedi ...ayak sesleri kesildiğinde bir dakika bile kaybetmeden annemin olduğu odaya koştum göz yaşlarımı savura savura ...ama ama annemin etrafında kırmızı su vardı ve sol göğüs kafesinde bıçak vardı. Evet tahmin ettiğim gibi... Artık uyuduğumda bana masal okuyabilecek biri yoktu... tamam belki büyüktüm ama herşeyiyle onu özleyeceğim.

Korkmuşmuydum?
Evet hemde fazlasıyla ama insan annesinden korkarmıydı hiç?
Bu haliyle evet

Anneme seslendim "anne uyan anne uyan anne!" Her ne kadar babamın uyanmasını istemesemde

Annem cevap vermedi acaba düşündüğüm şey olabilir miydi annem-annem ölmüş olabilir miydi?
Beni bu pis yaratıkla mı bırakacaktı? Hayır hayır olamaz! Annemi omuzlarından tutup tüm gücümle sarstım... uyanmadı bir daha sarstım tık yok...bidaha ve bidaha taki içeriden babamın horlama sesi gelene kadar...evet seni atlamışım pardon şerefsiz bey.

Bir anda gözüm karardı annemi babam öldürmüş olmalıydı bende ona  'öğrendiklerimi uyguluyorum' muamelesi yapacaktım acıyacakmıydım..asla bu saatten sonra hiç kimse zerre umrumda değildi.  evet o pis yaratığı bıçaklayacaktım. tabikide en hassas yeri beyincikti ben bıçağı beyinciğine saplayacaktım...

Parmak ucumda yürüyerek sessizce mutfağa doğru ilerledim annemin nolur nolmaz diye çekmeceye sakladığı keskin bıçağı nazikçe elime aldım ne kadar az parmak izi olsa o kadar iyiydi ,bıçağı tezgahı üzerine bırakıp mavi renkli bulaşık eldiveni aldım ve elime taktım,sonra sessiz adımlarla babamın odasına doğru ilerledim o pis yaratık mal mal uyuyordu herzamanki gibi çalışma masasının üstünde uyuşturucu vardı. aklımdan"cehennemde aşiretinin yanında güvende kalırsın belki pis yaratık"dedikten sonra günah benden gitti...saniye düşünmeden bıçağı sapladım...

Yani tam beyinciğinin ortasına ölümcül bir darbe indirim yüz üstü yattığından dolayı konumu bulmak zor olmadı.... sonra aniden bir kahkaha attım.(Acaba şizofren miyim?)

Ondan sonra annemin öldüğü gelince aniden durdum gözlerim doldu ama ağlamamalıydım ilk delilleri yok edip sonra istediğim kadar ağlayabilirdim...

İlk cesetleri yatağa yatırdım sonra annemin göğüs kafesi deki bıçağa babamın elini koydum  sonra pis yaratığın beyinciğindeki bıçağı da diğer eline.

Sonra sobayı yaktım iyice ısınınca mavi renkli bulaşık eldiveni attım sonra ellerimi güzelce yıkadım,sildim ve dezenfekte ettim. 

Şimdi polislere haber verme zamanı çok küçüktüm ama aklım her boka çalışıyordu... 112'aradım;

112:Buyrun efendim?

Damla;Acil gelmeniz lazım annem annem ile babam ölü bedenleri yatakta yatıyor!!!

adam çocuk olduğumu anladı ve mahalle adı falan filan istedi hepsini eksiksiz kısa cevap halinde verdim. Sorguya geçtiğimde  onlara hiçbirşey bilmediğimi tuvalete giderken annemi merak edip odalarına girdiğimi ve annem ile babamın cansız bedenini yatakta gördüğümü söyledim. Aslında her ne kadar vicdan azabı çeksemde yalan söylemek zorundaydım...

Birkaç ay sonra bu dava kapandı bu sırada bir market işine girip orada çalışıyor geçimini kazandığım parayla sağlıyordum.

****

Nasıl beğendiniz mi nasıl olmuş yorumlarda isterim.

Bakın burada bir yıldız sönmüş
👇
🌟

Teslim Ol...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin