Medya:Elif Naz Çırak
(Ana karakterle ismimi aynı yaptım.😍😘🤭🎀)
~~~~~~
"Günaydın gençlik." Her gün yaptığım gibi sınıfa bağırarak girdim.
"Günaydın güzellik." Eren'in sesini duyunca zıplayarak yanına doğru gittim ve yanına oturdum.
"Günaydın zilli." Çınara dönüp. "Zilli ne ya sensin zilli." Çınar gülerek telefonuna bakmaya devam etti.
Bir anda sınıfın kapısı sertçe açıldı. Herkesin bakışları oraya döndü.
"Elif nerdesin ya sen?" Tanıştırayım Göksu, yakın arkadaşım olur kendisi. Neredeyse doğduğumuz dan beri arkadaşız aynı sokakta büyüdük evlerimiz yan yana ve ailelerimiz arkadaş.
"Hayvan gibi sınıfa mi girilir lan." Göksu Eren'e ters bakışlar atınca Eren korkarak önüne döndü.
"Noldu yine."
"Tufanla yemeğe çıkıcaz."
"Her gün berabersiniz zaten nolmuş yani?" Göksu bana tersçe baktı.
"Bu sefer özel ama kafeye felan değil. Birinci yıl dönümümüzü kutlucaz." Gözlerimi kocaman açtıp Göksuya doğru baktım.
"Ay gerçekten mi? Ay gururlu bir anneyim şuan."
"Neyse ders başlıyacak ben sınıfa gidiyim. Öptüm muah." Diyerek ayağa kalktı ve sınıftan çıktı.
"Şu telefonuna bakar mısın ötüp duruyo." Erene göz devirip telefonumu elime baktım. Arayan kişiyi görünce sabır çektim ve telefonu açtım.
"Ne var Semih ya."
"Şu telefon neden açılmıyor abicim açıklar mısın?" Abicim dediğine bakmayın kendisi benden sadece bir yaş büyük ve yakın arkadaşım ortaokulun sonundan beri arkadaşız aynı dershaneye gittiğimizde tanışmıştık o zamanlar dershaneye ve okula birlikte gidip geliyorduk ve çok yakın arkadaş olduk hatta arkadaştan öte abi kardeş ilişkisi oluştu aramızda.
"Sabahın köründe bir insan bir insanı neden arar onu açıkla sen bana."
"Abine hesap mı soruyorsun sen." Oflayarak cevap verdim.
"Ne abisi Allah aşkına bir yaş var aramızda."
"Kes. Neyse ne dicektim ya."
"Of Semih kapatıyorum ders başlıycak."
"Dur dur tamam. Akşam senle Göksuyu Almaya gelicem 8de hazır ol."
"Ben gelirim ama Göksu gelmez Tufanla yemeğe çıkacaklarmış."
"İyi tamam görüşürüz."
"Görüşürüz çok öptüm."
"Bende"
İçeri giren matematikçiyle birlikte ayağa kalktım.
~~~~~~~~~~~
"Ondan sonra 'kızım senin kafan mı iyi' dedi ve beni engelledi. Sanki bişey yapmışız." Göksuya birlikte mağazaya gelmiştik o kendine kıyafet bakarken bende hem kıyafet bakıp hemde hararetli bir şekilde ona dünkü flörtümle konuşmamızı anlatıyordum.
"Neyse öyle işte." Göksu'nun yüzüne bile bakmadan koluna girip sıkıca sarıldım. "Ne zaman adam akıllı birini bulucam ya."
"Pardon... Tanışıyor muyuz acaba." Kalın erkeksi bir ses duymamla gözlerimi kocaman açtım. Bir dakika bir dakika...
Yoksa...
Hayır...
Siktir ya!
Yukarıdan gelen sesle donup kaldım. Kafamı yavaşça yukarı doğru çevirdiğim de Göksu yerine başka birisine kene gibi yapıştığımı fark ettim ve kahretsin ki bu kişiyi hayatımda ilk defa görüyordum. Çocuğun koluna girmiştim hemde çocuğu tanımıyordum!
Çocuk kahverengi kıvırcık saçlıydı ve yeşilimsi gözlere sahipti. Adem elması belli oluyordu yüz hatları oldukça belirgindi ve oldukça yakışıklıydı.
Ve bide şey
Fazlasıyla uzundu! Muhtemelen en az 1.85 felandı.
Hala çocuğa yapıştığımı ve ondan ayrılmadığımı fark ettim ve çocuğa kene gibi yapışmayı bıraktım. Çocuğa döndüm "Çok... çok özür dilerim. Ben sizi arkadaşım sanmıştım kusura bakmayın lütfen." Çocuğa gülümsemeye çalışarak baktım.
"Sorun yok." Dedi ve güldü.
Güldü.
Bu neden bu kadar güzel gülüyo...
Gamze mi o-
Tutmayın beni bayılıyorum.
"Görüşürüz o zaman."
Görüşürüz mü?
Elif kafan mı iyi ya?
Dişlerini göstererek güldü. Elini ensesine koydu ve ensesini kaşımaya başladı.
"Görüşürüz." Dedi ve önüne dönüp gitti.Çocuğa görüşürüz demiştim!
Göksu nerdesin Allah aşkına ya!
Yan reyon da eteklere bakan Göksu'yu görünce koşarak yanına gittim.
"Kızım sen neredesin ya! Az önce dünyanın en yakışıklı çocuğuna rezil oldum." Dedim ağlamaklı bı sesle
"Ne diyon be."
"Yemek yiyelim o sırada anlatırım." Anksiyetem tavan bir sekilde AVM'nin en üst katına çıktık pizza yerken aynı zamandada çocuğa nasıl rezil olduğumu anlattım.
"Öyle işte sonra yanına geldim." Göksu yanımda hayvan gibi anırırken ona sinirli bakışlarımı gönderdim.
"Gülme ya ağlıycam şimdi."
"Aman bidaha nerde görüceksin çocuğu boşver."
Kahretsin ki öyle olmadı..
~~~~~~~~~~~
İlk bölümümüz hayırlı olsun 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nolmuskine
ChickLitYanlışlıkla arkadaşım yerine başka birinin koluna girdim en fazla ne olabilir ki? Bir daha görmem onu zaten.