Medya: can Özalp 😜
GENÇLER TELEFONU YAPTİRDİMMM
BOLUMLER DAHA SİK GELİCEK AMAAA SİZDEN BUNUN KARŞILIĞINDA YORUM VE OY İSTİYORUM TEŞEKKÜRLER 😘😘
Bu arada yks ve lgs'ye giren herkese başarılar bu sene sınav senem sıra bana geldi😭😭
🎀
"Burdan manzara farklı sen suçlu ben haklı." Hoplaya zıplaya her zamanki gibi sınıfa girdim. Sınıftakiler artık benim bu halime alıştıkları için birşey söylemiyorlardı.
Bizimkilere baktığımda Eren'in masaya kafasını koyup uyuduğunu gördüm. Yusuf telefonuyla ilgileniyordu. Göksu ile Tufansa cilveleşiyorlardı. Eren'e doğru koşarak üstünü atladım.
"Günaydın."diye bağırdım.
"Ya ananı avradını si-" tam küfür edecekken ağzını kapattım.
"Şş çok ayıp. Gün pek aymamış sanırım."
"He Elif he." Diyip kafasını geri sıraya koydu.
"Of Eren ya çok sıkıcısın." Yusuf'a dönüp "Naber yakışıklı.' dedim kuzendik ve bazen salak salak konuşuyorduk ikimizden biri rahatsız olsa zaten yapmazdık.
"İyi güzellik senden naber." Diyip göz kırptı.
"Sıkıldım çok sıkıldım." Dedim ama bana bakmadı bile telefonuyla ilgileniyordu. "Ya Yusuf siktirgit konuşma benle."
"İki dakka dursana yavrum."dedi ama ben dinlemeden oflayıp Göksuyla Tufana döndüm.
"Elif bi sal karımla konuşuyoruz."
"Iy mıçmıç bune ya gidiyorum ben." Kesinlikle kıskandığımdan değildi.
Sınıftan çıktım zıplaya zıplaya diğer binaya gittim eşit ağırlık ve sözelciler bu binadaydı. 12. Sınıfların olduğu kata çıkana kadar canım çıkmıştı. Neden en üst kata koyarsınız ki?
Son merdiven adımlarımı atarken bir anda merdivenden aşağı koşarak inen Bir çocuk üstüme düştü.
"Ananı-" çocuk belimden tutarak ikimizide düşmekten kurtardı.
"İyi misin." Diye sordu çocuk endişeli bir şekilde.
"İyiyim."
"Kusura bakma benim hatam."
"Hayır, sorun yok."diye mırıldandım. Nasıl sorun yok Elif az daha gidiyordun.
"Bu arada Kayra ben."
"Elif bende."
"Seni ilk defa görüyorum Elif genel olarak tüm 12leri tanırım."
"Ben 11.sınıfım ve bu binada değilim sayısalcıyım."
"Haa anladım. Ne işin var peki burda?
"Arkadaşımın yanına gidiyordum."
"Peki. Görüşürüz ozaman Elif."
"Görüşürüz Kayra."
O aşağı ben yukarı çıktım. Zıplayarak Semihlerin sınıfına girdim. Sınıftakiler beni tanıdıkları ve her zaman geldiğim için birşey demediler. Semih ve Başağın sırasına gittim.
"Ay canım benim hoş geldin." Geldiğimi ilk başak fark etmişti.
"Hoşbuldum başak abla." Aramızda bir yaş vardı ama Semihe abi Başağa abla diyordum. Öyle alışmıştım.
"Hoş geldin velet." Gözlerimi devirerek Semihe baktım.
"Şöyle demesene kıza" Semih omuz silkti. Onlar kendi aralarında tartışırken sınıfın kapısından giren kişiyle o tarafa döndüm. Can.
"Aa Elif naber?"
"İyi sen."
"İyiyim bende." Semih Can'a ters ters bakıp bana döndü.
"Elif sınıfına hadi sen der başlıyacak."
"Ya ama çok sıkılıyom sınıfta."
"Eren var Göksu var Yusuf var onlarla konuşursun hadi ."
"Of görüşürüz başak abla." Başak abla gülümseyip öpücük attı. "Sanada görüşürüz Semih hıh."
"Konuşma lan diyip elini kaldırınca hemen yerimden fırladım."
"Görüşürüz can." Dedim ve topukladım.
-
"Öyle işte hocam aldatmış beni." Dershanedeydim ve matematik dersinde Gülnaz hocaya aşk hayatımızı anlatıyorduk.
"Şerefsiz..."diye mırıldandı Gülnaz hoca.
Yaklaşık 10 dakikadır felan Zeyneb'in nasıl aldatıldığını dinliyorduk.
Çınara dönüp "sende brawl starstaki sevgilinden nasıl ayrıldığını anlatsana."dedim.
"Ananı sikerim ha." Çınar yine şaşırtmadı. Küfürden başka birşey bilmiyordu alışmıştık.
"Anneme küfür etme."
"Seni sikerim ha?"
Gözlerimi devirip "Zorba" diyerek önüme döndüm alıştığımız için ciddiye almıyorduk.
Zil çalınca çantamı toparlayıp sırtıma taktım. Bizimkilerinde gelmesini beklemeye başladım. Hep birlikte hazırlandık kapıdan çıktık birlikte pizza yemeye gittik.
"Bence iki tane alıp dördümüz birlikte yiyelim." diyip ortaya bir fikir attım.
"Abi ben Zeyneple yemem çok hızlı yiyo bize kalmıyo." Çınar kollarını göğsünde birleştirdi.
"Bende senle yemem zaten hıh." Zeynepte aynısını yapınca enver'e döndüm.
"Şöyle yapalım ben çınarla birlikte yiyeyim sende Zeyneple ye nasıl fikir?"
"Olur olur hadi yürüyün."
Pizzaları sipariş ettikten sonra masaya oturdum. Yan masaya gözüm çarptığında Can'ı gördüm.
"İki dakika dursanıza." Diyerek masadan kalktım. Tam canın yanına gidiyordum ki bir kız yanına oturdu.
Bir kız.
Sarışın mavi gözlü çok güzel bir kız.
Kardeşi olamazdı benzemiyorlardı.
Sanırım sevgilisi diyerek geri masaya oturdum ama içimde kalmıştı.
Aman ya banane.
Pizzamızı yedikten sora kalktık ben Canların masasına arkam dönük oturduğum için Can beni görmemişti .
Eve geçince direk yatıp uyudum ama aklım Can da kalmıştı..
🎀
Yazım hataları olabilir kusura bakmayın muah😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nolmuskine
ChickLitYanlışlıkla arkadaşım yerine başka birinin koluna girdim en fazla ne olabilir ki? Bir daha görmem onu zaten.