Kıyamet KaOs Evreni Serisi 1 Karanlığın Gazabı

0 0 0
                                    

((_Yazarın Gözünden_))


Bu hikayemi zamanında bana destek veren tüm dostlarıma ve arkadaşlarıma hitaben yazıyorum.

Hikaye kurgusu tamamen bana aittiri

Kurgusunu oluşturduğum bu evrende ismi geçen karakterlerin bir çoğunu arkadaşlarımın nick'lerinden yada gerçek isimlerini kullanarak oluşturdum, fakat Kurgusunu oluşturduğum bu evrende adı geçen bir çok karakterin gerçek hayatla hiç bir bağı yoktur.

Hikayesini yarattığım bu kurgusal bilim kurgu ve fantastik evreninde

Gizemlerle dolu evrenlerden Görsel dünyalara, Boyutsal Galaksilerden Sonsuz kainatlara kadar bir çok olasılığın değiştiği ve milyarlarca kainattan oluşan sonsuz bir evren döngüsünün varoluşuna şahit olacaksınız.

Sırlarla Dolu Dünyalar,

Efsanelerle Dolu Paralel Boyutlu Evrenler,

Ve

Karanlık ile Aydınlığın Amansız Süregelen Sonsuzluk Savaşı.

Hepsi Bu Kitabın Gizemli Sayfaları Arasında Siz Değerli Okuyucularımı Bekliyor....!

İzlediğiniz tüm filmleri unutun, okuduğunuz tüm kitapları, senaryoları unutun..! Çünkü bu kitap serisinde dünyanın nasıl değiştiğine ve paralel boyutlu evrenlerin nasıl ortaya çıktığına tanık olacaksınız.

Bu evrende hayalin gerçeklikle dans ettiğine ve Cennette isyan eden meleklerden cehenneme, cehennemden dünyaya açılan kapıya kadar paralel boyutlu evrenlerden efsanevi varlıklara, cadılardan perilere, iblislerden Elflere, vampirlerden kurt adamlara, zombilerden cinlere ve uzayda ortaya çıkarak dünya,ya yayılan dehşetli bir virüsün dünyayı ve evrenleri nasıl değiştirdiğine tanık olacaksınız.

Yazacağım bu bilim kurgu türü dünya üzerinde daha önce yazılmamış bir kurgusal roman türüdür.
Bu kitap içerisinde şuan yaşadığımız dünya gerçeklerinin ve hayali ürün senaryolarının harmanlaştığı büyülü bir gizemli boyutta yolculuğa çıkmak üzereyiz.
Ve siz insanoğlu bu gizemli boyuta girmeye hazır olun.....?


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KıYaMeT KaoS eVReNi - KaRaNLıĞıN GaZaBıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin