~13~ The cinema

382 18 0
                                    

Byla asi půlka filmu a za tu dobu jsme se tak moc smáli, že nás lidé každých 5 minut napomínali, ať jsme ticho.

"Gigi? Víš co bych teď rád udělal?" pošeptal mi a já z něj stále cítila tu melounovou vodku. "To fakt netuším, ale rušíš." zasmála jsem se a on mi dal ruku do rozkroku a začal mi rozepínat zip od kraťásků.

"Dicku." napomenula jsem ho.
"Vím, že to chceš." šeptl mi a já se k němu naklonila blíž.

"Udělej mě." poprosila jsem opile.
"Rád." sáhl mi do kalhotek a dotkl se mého citlivého místa. Sykla jsem. "Strč ho do mě, Dicku!" řekla jsem trošku více nahlas a jeden pár před námi se otočil a zamračeně se na mě podíval. "Ale no tak, přišli jste sem na film nebo se dívat na nějaký vožralý lidi?!" drze jsem na ně křikla a provokativně políbila Dicka. "No tak." řekla jsem mezi polibky.

A v tu chvíli ho do mě strčil. Pak přidal další prst, a další. "Och." vzdychla jsem nadrzěně a snažila se moc nedělat hluk.
S upřeným pohledem jsem se dívala na obrovskou obrazovku, sledovala film a užívala si prstění od mého kamaráda.

------------

"Dicku, prosím." žadonila jsem a on poznal, že za chvilku budu. Byl tak hodnej, že nepřestal.
"U-už!!" šeptla jsem a v tu chvíli mě pohltil ten příjemný pocit. Zachvěla jsem se a Dick ze mě vyndal prsty a pak je olízl.
"Tohle bylo poděkování za lístky." políbil mě a my si mohli dál užívat film.

--------------

"Bylo to nejlepší kino v mém životě!" obejmula jsem Dicka, když jsme vycházeli z kina.
"A nebylo poslední." zasmál se a já ho chytla za ruku.

"Co teď?" zeptal se, když jsme byli skoro doma.
"Hele, ráda bych ještě někam zašla, ale jsem taak unavená." ukázala jsem rukami jak moc.
"V pořádku." řekl a já ho políbila.

"Chceš jít dál?" zeptal se mě, když jsme stáli před jeho dveřmi. "Ne, díky, chci se OPRAVDU vyspat." mrkla jsem na něj a utíkala do svého bytu.

Když jsem si lehla na postel, zabrněl mi mobil.
Esemeska.
*Gigi, nejsi už trošku vlezlá? Nechci být nějak zlý, ale pochop, toho malého andílka si hned musíš odvízt, mám něco s Ollym. Víš co myslím *-*.*
"Ach jo, ten Chosé." zanadávala jsem, ale pro Caitlin jsem musela no. Nechtěla jsem se už oblékat. Takže jsem zůstala jen ve spodním prádle a i tak jsem sešla pár poschodí a zaklepala na dveře Chosého.

"Uhm, wow." otevřel pusu Chosé, když mě mezi dveřmi uviděl.
"Hele, buď znovu gay a dej mi tu krasavici." svůdně jsem řekla a on mi ještě stihl říct: "Kdybych nebyl homoušek, tak bych tě ošukal na místě." a udělal homo pohyb.
"Jó, jasně. Někdy si to můžeme rozdat, ale už mi ji dones." řekla jsem a zkřížila ruce.

Ušklebil se a donesl Caitlin. Natáhla ke mě ruce a já si ji vzala do náruče.
"Dnešek byl věnovaný jenom jí. Byli jsme nakupovat, koupili jsme jí nové oblečení, přebalili a dokonce jsme ji i nakrmili." chlubil se Chosé.

"Tak díky, ahoj." rozloučila jsem se a jen ve spodním prádle, teď už i s Caitlin, utíkala zpátky do bytu.

"Takže ses dneska měla fajn, co? Kdyby tohle viděl tvůj nepodařený otec." mluvila jsem na dceru, zatímco se šklebila. Někdy vydala i nějaký ten zvuk, na to, že jí bylo před nedávnem rok a půl.

Najednou mě zase popadla ta mateřština.
"Chceš spinkat se mnou, sunshine?" zeptala jsem se jí a ona se tak sladce usmála. "Dobře, pojďme." a začala jsem jí oblékat do pyžámka.

"Zítra si uděláme hezký den, jo? Dneska už dobrou." dala jsem Caitlin pusinku na čelo a zakryla nás dekou.

______________________________

˙Dnešní část je taková všelijaká. Úplně miluju části, kde je Gigi hodná a milá na svou dceru Caitlin ♥

˙Už je vás, čtenářů, 777! Hrooozně moc vám děkuji za každičký váš vote a nádherné komentáře. Jste prostě nejlepší ♥

˙A i kvůli vám jsem začala psát nový příběh, tak se můžete mrknout na můj profil ♥

- s tou největší láskou, Claire ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Your DADDY?! Idk |cz #dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat