Kitaba başlamadan önce size kendi omegaverse evrenimin kurallarını anlatacağım. Öncelikle birçok omegaverse okuduğumu ve bazılarından etkilenerek oradaki terimleri kullandığımı belirtmek istiyorum. Herhangi bir kitapta kullandığım terimlerden herhangi birini görürseniz çok şaşırmayın o yüzden.
Türler
Alfa: En güçlü ırk olarak tanımlanır. Fiziksel yetenekleri diğer türlere göre daha üstündür. Doğurganlık özellikleri yoktur. Kurt formuna dönüştüklerinde gözleri kırmızı rengini alır.
Beta: Ortalama bir ırk olarak tanımlanır. Fiziksel yetenekleri alfalar kadar üstün değildir ama bir alt ırklarından daha güçlülerdir. Hepsinin olmasa da bazılarında doğurganlık özelliği vardır. Kurt formuna dönüştüklerinde gözleri sarı rengini alır.
Omega: En güçsüz ırk olarak tanımlanır. Fiziksel yetenekleri diğer iki ırka göre de daha zayıftır. Hepsinin doğurganlık özelliği vardır. Kurt formuna dönüştüklerinde gözleri mavi rengini alır.
Her Evrende Olmayan ama Bu Evrende Olan Türler
Sigma: Dünya üzerindeki en güçlü ırktır. Yüz yılda bir gelirler. Alfalardan güçlülerdir ve tüm ırklara hükmederler. Doğurganlık özelliği yoktur. Kurt formuna dönüştüğünde gözleri lacivert rengini alır.
Gamma: Dünya üzerindeki en güçlü ikinci ırktır. Gücü, Sigma'nın aksine fiziki olarak değildir. Yüz yılda bir gelirler. Doğurganlık özelliği vardır. Kurt formuna dönüştüğünde gözleri yeşil rengini alır.
Diğer Terimler
Ruh Eşi: Nadir bir olaydır. İki kurdun doğduğu an birbirlerinin eşi olduğu anlamına gelir. Bunu anlamaları için insanken içlerindeki kurtlar ruh eşlerine görünür. Bu sadece ruh eşlerinin yaşadığı bir olaydır. Mühürlendikleri zaman partnerlerinin en sevdikleri bölgede feromonların çiçekleri çıkar.
Mühür: İki kurdun feromon bezinden birbirlerini ısırmaları sonucu oluşan izdir. Bu olduğu zaman iki kurtta birbirlerinden başka kimse ile birlikte olamazlar.
Feromon: Kurtların yaydığı kokuya verilen isimdir. Bu koku, oldukça çekici bir kokudur. Kurtların birbirlerinin duygularını anlamalarına da yardımcı olur.
İşaretleme: Kurtların feromon bezlerine sıvılarını bırakarak kokularını paylaşmasıdır. Bu sayede başka kurtlar onların yanlarına yaklaşamazlar.
Kur: Güçlü ırkın, güçsüz ırkın dikkatini çekmesidir. Bunu yaparken çeşitli hediyeler alır. Bunlar kur hediyesi olarak geçer.
Yuvalama: Kurtların birbirlerinin kıyafetlerini paylaşarak kendilerini güvende hissetme durumudur.
Yazar Notu
Biraz That Night, biraz Mafia Sons, biraz da Delta & Vita karışımı. Umarım bu yeni evrenimi beğenirsiniz. İlk bölümde görüşmek üzere💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
infected ₰ killugon
FanfictionHasta olduğumu ve bunun fazla uzun sürmeyeceğini söylüyorlar.