Arkadaşlar yeni bölümler ve kitaplar hakkında bilgileri yukarıda ki Instagram hesabından paylaşacağım. Hesabı takip edersiniz sevinirim İYİ OKUMALARRRR 💗💗
~~~~~~~
Sabah uyandığımda onun kollarının arasındaydım ve eli karnımı tutuyordu yüzümde küçük bir tebessüm oldu hamileydim hemde ilk aşkımdan daha düne kadar yaşadıklarıma hala inanamıyordum herşey film gibiydi.Aklımda ki düşünceler ile yataktan kalkmaya çalıştım . Çalıştım çünkü insan gibi sarılmıyo mübarek kola gibi sarılmış neyse ki fit fit aradan kayıp lavaboya gittim .
İşlerimi hallettikten sonra dolapta bulduğum beyaz, askılık kısımları kurdeleli olan elbiseyi giydim saçım da tepeden at kuyruğu yapıp beyaz kurdele taktım.ve sonra aşağı mutfa indim.
Kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim aklımda tatlı bir fikir vardı bahçede Bir yemek masası vardı . Masayı silip temizledim ve Beyza bir masa örtüsü serdim sonra mutfağa gittim.
İlk olarak güzel bir melemen gömeriz diye düşündüm ve melemen yapmaya başladım ta ki o soru aklıma takılan kadar ' melemen soğanlı mı olur soğansız mı ?' şimdi bol soğanlı bir melemen yapmak vardı ama belki bebek rahatsız ola bilir ondan soğansız bir melemen patlatım.
Sonra ikinci vaz geçilmezim pankek ay çoook seviyorum ya çok tatlı oluyorlar hemde artı olarak kırem şanti , çile ve muz da ekleyecektim ilk olarak normal pankek yaptım sonra kırem şanti sıkıp doğra dığım çilek ve muzları ekledim ben ta ikinci fasa geçerken bana sarılan iki çift kaslı kol ile durdum ve gülümsedim.
"Günaydın sevgilim" "günaydın aşkım da ne gerek vardı yorma saydın kendini" "aman n'olacak ki öyle boş oturmaktansa daha iyi hem ben seviyorum yemek yapmayı."
Ben hazırlamaya devam ederken oda aynı yerinde duruyordu sonra masaya geçip kahvaltı etmeye başladık. "Aşkım " dedim ve Göktuğ bana noldu dercesine baktı . Aslında öylesine seslenmiş tim konuşmak istemiyordum ama çekiniyordum yanlış anlar diye "efendim Açelya noldu güzelim bir şey mi oldu" "yok hayır sadece konuşmak istedim". "hımm, anladım güzelim. Beğendin mi eve nasıl?"
Sordu soru ile gülümsedim ev çok güzel di hata ağçat salıncak ta vardı ben beyaz dı ev gelen güzel güneş ve çiçekler , ağaçlar ile adeta cennet gibiydi." Her şey çok güzel çok hoş ve tatlı ama bir şeyler kafamı karıştırıyor."
" kafanı karıştıran neyse söyle açıklayayaım" " daha bir kaç gün önce beni kaçırdın sonra bazı olaylar oldu yine kaçırıldım şu an hamileyim resmen annemler benden bir haber okul da var ilerleyen senelerde sınav var , biz napıcaz herşey çok karmaşık"" İlk olarak şöyle söyleyeyim o ororspu evladını düşünme sana artık kimse zara veremez,zarar vermek değil yan gözle bile bakamaz ikinci olarak hamileliğe gelirse en sağlıklı en güzel şekilde geçirmenizi sağlayacağım bu dönemi ve istersen seni zora sokmadan evlenelim derim babandan güzelce isteyeyim seni üçünü olarak ta istersen çok yorulmasan annenle babanı çarayım he bide okul var hamile olarak okula gitmen tehlikeli istersen dondura biliriz sonra devam ede bilirsin veya açlıktan da okuya bilirsin yada özel hocalar gelir ders analatır sınav yapar seni en güzel şekilde üniversite sınavına hazırlar ne dersin sana uygun mu ?"
O bunları söylerken ağzım açık dinledim söylediğim ne varsa teker teker haldecek resmen. Benden bir cevap bekliyordu biraz düşündüm ve " okul için evde özel dersler iyi olabilir hem çocuk içinde doğduktan sonrada"
"Peki evliliğe ne diyorsun ? " Sorduğu soru ile hafif bir heyecan yaptım "evlilik ila olması gerekçek oratada bir çocuk var sonuç olarak o yüzden tamam, sen nasıl uygun görürsen olur ben sana ayak uydururm" sözlerim ile gözleri ışıladadı ve güldü rabbim o nasıl güzel bir gülüş ahh İçim gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Ateşi
ChickLit~AŞK, ATEŞİN İÇİNDE YANİP TUTUŞMAKTIR ~ +öncelikle kitap +18 bir seri olacaktır. Çok fazla şiddet,cinsel şiddet, küfür,argo vb. şeyler olacaktır ona göre okuyunuz ve yorum yaparken saygınızı koruyunuz. İYİ OKUMALARRRR 💗