W konarach drzewa jabłoni krył się na oko 7- letni chłopiec. Jego czarne włosy zasłaniały mu widoczność gdy wspinał się wyżej z książką w zębach. Gdy wygodnie usadowił się na jednej z większych gałęzi zaczął czytać. Śpiewające patki i delikatne słońce, a do tego dobra książka. Cudowne popołudnie prawda. Niestety chłopczyk wszedł na drzewo z innego powodu niż piękne widoki. Chowając się przed światem i swoim przyszłym mężem, Regulus nie słyszy jak do drzewa podbiega inny chłopiec. Opalona skóra i czekoladowe oczy, zwracają uwagę młodego księcia. Patrzy zaciekawiony z górnej gałęzi drzewa i czeka na kolejny ruch chłopaka.
Czemu się chowasz?- pyta młodzieniec i delikatnie przekrzywia głowę w geście nie zrozumienia.
Nie chce poznać mojego męża- odpowiada Regulus,zamykając książkę.
Męża? Jesteś dzieckiem- dziwi się chłopiec.
Ty też- prycha, i zaczyna schodzić z drzewa.
Jak się nazywasz- pyta już miło Regulus. Stając na przeciw chłopaka.
James, a ty?- więc James, Regulus jest pewny że już słyszał to imię.
Regulus Black?- mówi pewnie i wyciąga rękę w stronę chłopca. Ten ja ściska i puszcza.
To ty mieszkasz w tym ponurym zamczysku?- zadaje strasznie dużo pytań.
Tak, w świetle słońca nie jest tak starsznie- stwierdza chłopiec i uśmiecha się pogodnie.
Pobawimy się?- pyta Regulus, ucieszony że ma kompana do zabawy. James chętnie kiwa głową.
Tego pamiętnego lata. Regulus po raz pierwszy poznaje swego przyszłego męża, nieświadomy tego z kim rozmawia. Na wspólnej zabawie chłopcom mija całe lato. W dzień pożegnania Regulus wręczył Jamesowi naszyjnik z kwiatem który parę miesięcy temu zalali żywiącą. Nie jest to moment pełen smutku czy tęsknoty w końcu spotkają się w następne lato.
Ich spotkania były perfekcyjnie zaplanowane przez obserwująca wszystko z boku Walburge Black. Księżna tego ponurego zamczyska.
CZYTASZ
Maskowy bal// jegulus
FanfictionMłody i zakochany w literaturze pięknej książę, zmuszony by wyjść za mąż.W wieku 7 lat obiecany Lordowi Potterowi. Świat w którym związki homoseksualne są na porządku dziennym, a Regulus Black chciał wyjść za mąż z miłości. Lecz przymus i wiszący na...