Saat matanya terbuka, terasa hangat dan berlendir di celah kangkangnya. Matanya memandang ke bawah, melihat apa yang berlaku pada bahagian bawah tubuhnya.
Seorang wanita yang baru dikenalinya sedang asyik mengulum batang zakarnya. Tudung di kepala wanita itu masih terlilit rapi. Pakaiannya masih lengkap di tubuhnya.
"Ughhhh... Huh?"
Dia cuba memegang kepalanya saat merasakan urat kepalanya berdenyut. Namun saat tangannya mencapai pada dahi kepalanya, terasa besi sejuk yang hinggap pada kulit kepalanya.
Dia melihat akan apa yang dipegangnya pada saat itu. Sebuah tin minuman keras yang sudah separuh diminumnya.
Tin minuman tersebut diletakkan di atas sebuah meja di sisi sofa yang di dudukinya.
Dan saat dia melihat pada tangan kirinya, terdapat sebatang rokok balut yang sudah separuh menyala di tangannya.
Dahinya berkerut melihat rokok tersebut. Dibawa ke hadapan wajahnya dan dihidu baunya sebelum disedut masuk ke dalam mulutnya.
Terasa perit menyengat di hujung tekaknya saat dirinya menghisap rokok tersebut ke dalam tubuhnya. Ganja. Itulah kandungan yang dia simpulkan ada di dalam gulungan rokok tersebut.
Disedutnya sekali lagi dan disedut panjang.
Matanya memandang semula ke arah wanita yang sedang mengulum batang zakarnya. Masih gigih mengulumnya dengan perlahan. Seperti terpukau, dia terus menerus mengulum batang zakar lelaki itu keluar masuk ke dalam mulutnya.
Dia seterusnya memandang ke arah sekelilingnya. Cuba mengecam akan apa yang sedang berlaku di sekelilingnya.
Saat itu, dia melihat yang dirinya sedang berada di ruang tamu rumahnya. Sedang duduk santai sambil menikmati kuluman wanita yang melutut di hadapannya.
Dan disekelilingnya... Beberapa pasangan manusia sedang asyik memuaskan nafsu mereka dengan pasangan mereka.
Ada yang berdua, dan ada yang bertiga. Saling asyik berzina di sekelilingnya.
Ada yang sedang melutut di atas karpet ruang tamunya dan menahan asakan batang zakar yang datang menyetubuhinya dari belakang.
Ada juga yang sedang sedap menunggang batang zakar seorang lelaki di atas sofa di hadapannya sambil seorang wanita lagi sedang membelai dan mencium bibir lelaki yang duduk menikmati tunggangan wanita di atas tubuhnya.
Dan ada juga yang sedang asyik bercium dengan pasangan mereka yang lain. Saling membelai tubuh masing-masing dan membuka pakaian mereka satu per satu.
Dia melihat pada wajah-wajah manusia yang berada disekelilingnya. Kebanyakkan mereka adalah kenalannya. Ataupun kenalan baru. Dan pasangan mereka... bukanlah pasangan asal.
Saling bertukar pasangan dan melempiaskan nafsu mereka dengan kenalan yang baru.
Dia menolak tubuh wanita yang mengulum batang zakarnya dengan perlahan. Memberi isyarat untuk wanita itu berhenti.
Wanita itu akur, lalu bangun meninggalkannya dan menyertai yang lain.
Rokok yang menyala ditangannya, dimatikan.
Tubuhnya yang tersandar di sofa ruang tamu itu, di tolak bangun.
Bangun meninggalkan ruangan itu.
Saat dirinya berjalan di dalam rumahnya, dia sedar yang di sekelilingnya... Dikelilingi dengan manusia yang sedang asyik melempiaskan nafsu mereka. Saling bersetubuh antara satu sama lain.
Di ruang tamu, di ruang makan, di dapur...
Ada saja aksi dan pasangan yang sedang hanyut menikmati aksi maksiat yang dikerjakan oleh mereka.
Ada yang berdua, bertiga dan ada yang berempat. Dan dia mengenali mereka semua.
Namun tidak pula dia menegur atau menyertai mereka. Dalam kepalanya hanya mahu mencari seseorang. Matanya sedari tadi mencari kelibat manusia tersebut.
Kakinya mula menapak naik ke tingkat atas. Menuju ke ruangang atas rumah teres dua tingkat miliknya.
Dari atas dia dapat mendengar suara desahan yang saling sahut menyahut. Saling mengerang menikmati akan apa yang dikerjakan.
Dan saat dirinya tiba di tingkat atas tersebut... Wajah-wajah yang sedang berzina di aras tersebut sangat dikenalinya.
Kenalan rapat, keluarga, dan kenalan-kenalan yang dia berdendam sedang hanyut berzina di tingkat atas rumahnya.
Mana yang menyedari kehadirannya, mengajaknya menyertai mereka namun dirinya menolak dengan baik.
Langkah kakinya menapak menuju ke arah bilik tidurnya.
Dan saat dirinya membuka pintu bilik utama rumahnya. Matanya terpaku akan apa yang berlaku di atas katil miliknya.
Seorang wanita sedang asyik menunggang batang zakar seorang lelaki dibawahnya.
Dan dibelakangnya, terdapat seorang lagi wanita yang memeluknya dan membelai payudaranya dari belakang.
Wanita itu menunggang batang zakar lelaki itu dengan perlahan. Tubuhnya menganyak lembut di atas tubuh lelaki itu sambil menikmati belaian tangan wanita dibelakangnya.
Di sekeliling wanita itu terdapat beberapa susuk tubuh yang turut hanyut dengan maksiat dunia yang dikerjakan di sekitar bilik tidur itu. Saling memenuhi rontaan nafsu serakah yang meminta dipenuhi oleh batin mereka.
Namun, itu semua tidak diendahkan oleh dia. Perhatiannya hanya tertumpu pada satu susuk manusia.
Wanita yang pertama yang menunggang batang zakar lelaki itu yang dipandangnya.
Matanya melihat reaksi wajah dan tubuh wanita tersebut. Batang zakarnya menegang keras melihat adengan tersebut.
Dan saat wanita itu sedar akan kehadirannya, wanita itu menoleh dan memandang padanya dengan matanya yang kuyu.
Tangan wanita itu dipanjangkan padanya, di pelawa untuk menyertainya.
Dengan senyuman menggoda dan wajah yang gersang, wanita itu berkata...
"Hubby... Mari join sayang..."
YOU ARE READING
Saka Serakah
FantasyAdam. Seorang freelance photographer yang mulai sunyi saat isterinya mulai sibuk dengan kerjayanya. Suatu hari, beliau mengikuti rakan-rakannya untuk bercamping di dalam hutan. Dirinya mengikuti mereka bagi mencari idea dan ilham baru untuk kerjay...