Saat azan maghrib berkumandang... Empat susuk tubuh sedang hangat mengerjakan maksiat di dalam sebuah bilik hotel di ibukota.
Tubuh Julia terhenjut-henjut di atas batang zakar Kaptennya yang sedang duduk bersandar di atas sofa.
"Ahhhh... Ahhh... Kapten... Ummmmppphhh... Ahhhh..." Desah Julia.
Wanita yang berstatus isteri itu sedang asyik memuaskan nafsu kapten kapalnya. Sedap menerima tusukan masuk batang zakar yang menegang keras ke dalam kemaluannya.
Kapten Afiq menikmati henjutan anak kapalnya itu. Kedua tangannya memaut pada pinggang Julia yang kini sedang rancak menunggang batang zakarnya di atas tubuhnya.
"Kapten... Ahhhhh.... Sedaaap... Ahhh... Ahhhh.... Kote kapten sedap.... Ughhhh... Ummmmm...."
"Puki you pun sedap sayang... Ahhhh... Untung laki you dapat puki macam you ni hari-hari... Ahhhh... Fuckkk.... Ahhhh..." Desah Kapten Afiq.
Julia kemudiannya menghentak tubuhnya ke bawah. Menelan batang zakar Kapten Afiq sebelum memeluk tubuh lelaki itu dan mencium bibirnya.
"Chuppp... Chuppp... Ummm... Laki I dapat time I ada kat rumah je... Ahhhh... Chupp... Chuppp.... Kapten dapat... Ahhh... Time saya fly dengan Kapten... Chuppp... Chuppp..." Balas Julia sebelum mencium kembali bibir lelaki itu.
Punggungnya mengayak ke depan dan belakang. Menikmati batang zakar lelaki itu keluar masuk pada lubang kemaluannya.
"Ummmmppphhh... Tapi bukan selalu I fly dengan you... Ahhhh... Kalau dapat kat kapten lain... Ummmpphh... Diorang la yang dapat youuu.. Ummmppphhh..." Tambah Kapten Afiq.
Lelaki itu kemudian menarik tubuh Julia ke bawah. Menukar posisinya dengan Julia, dimana dia berada di atas dan Julia pula bersandar pada sofa bilik hotel tersebut.
Batang zakarnya diacukan kembali ke bibir kemluan wanita itu dan terus ditolak masuk ke dalam lubang kemaluan wanita itu.
"Ahhhh... Kapten..! Ughhhh.... Ummmmmppphhh..." Desah Julia saat lelaki itu menyantak batang zakarnya dengan kuat ke dalam lubang peranakannya.
Kedua kaki Julia dikangkangkan. Dikuak luas dengan tangannya sebelum punggungnya mula mendayung kuat menyetubuhi wanita itu.
"Ahhh.... Ahhhhh... Juliaaa... Fuckkk... Kalau semua cabin crew macam you... Ahhh... Bestnyaaaaa....Ummmpphhh... Hari-hari jauh dengan bini I pun sanggup... Ahhhhh..." Desah Kapten Afiq.
Lelaki itu terus mendayungkan batang zakarnya keluar masuk ke dalam kemaluan Julia. Dihenjutnya sepuas-puasnya sebelum dirinya mendakap pada tubuh wanita itu dan klimaks di dalam kemaluan isteri orang tersebut.
"Ahhh... Juliaaa... Fucckkk..." Desah Kapten Afiq dengan perlahan pada telinga wanita itu.
Julia juga turut sampai pada kemuncaknya. Tubuhnya menggigil kecil saat Kapten Afiq menyantak batang zakarnya sedalam mungkin ke dalam kemaluannya.
Mereka berdua saling berpelukkan menikmati orgasm yang dicapainya bersama di atas sofa itu.
Kapten Afiq kemudiannya menarik batang zakarnya keluar dari kemaluan Julia dan terus rebah di sisi kanan isteri orang tersebut.
Julia memeluk tubuh kaptennya. Matanya melihat pada batang zakar kaptennya. Melihat pada kondom yang tersarung ketat pada batang zakar lelaki itu kini dipenuhi dengan air maninya.
Sepanjang sesi persetubuhan mereka, batang mereka disarungi kondom bagi mengelakkan dari mereka terus memancut ke dalam rahim pasangan mereka. Ini disebabkan syarat kerja yang tidak membenarkan para pramugari mengandung dalam tempoh 2-3 tahun pertama penerbangan mereka. Jika ianya berlaku, mereka perlu membayar pampasan atau bond pada syarikat penerbangan tersebut dalam jumlah puluhan ribu.
YOU ARE READING
Saka Serakah
FantasyAdam. Seorang freelance photographer yang mulai sunyi saat isterinya mulai sibuk dengan kerjayanya. Suatu hari, beliau mengikuti rakan-rakannya untuk bercamping di dalam hutan. Dirinya mengikuti mereka bagi mencari idea dan ilham baru untuk kerjay...