~1~

16 1 0
                                    

-Сер у нас великі проблеми- сказав чоловік, який ввірвався у кабінет поліції
-Що сталося?- спитав серйозний великий чоловік
-Сьогодні вбили молоду дівчину.
-Виїжджаємо на місце подій
*На місці вбивства*
–Сержант Райден
–Доповідай
–В 18:31 вбили жінку 20-30 років. Було 3 ножових поранень на грудній клітці. Був слабкий удар струмом. Це все що нам зараз відомо.
–Зрощуміло. Вільно, і дайте це слідство детективу Юкіо.
– Так Сержант Райден- голосно сказавши, він взяв документи і направився в офіс.
-Ви спитаєте «хто ж такий цей детектив Юкіо?», цей чоловік розкрив безліч кримінальних злочинів, з якими поліція не може розібратися самотужки. Його інтелекту позаздрив би Шерлок Холмс, а слідства були настільки неймовірними, що...
–Детектив Юкіо?- постукавши в двері зайшла старенька бабця
–Ой доброго дня Пані Галино, що на цей раз вас сталося?
–У мене вкрали корову. Можете її знайти?
–Добре, опишіть як вона виглядала і де ви бачили її востаннє.
Так як не дивно, це і є той самий детектив Юкіо, тільки він не настільки неймовірний як він казав, він був самим звичайним детективом, який мав рік стажу. Він допомагав людям у знаходженні майна, а якщо і везло йому отримати завдання з поліції, то це були легкі пограбування.
–Міс, вашу корову вкрав ваш сусід, щоб її зводити в поле і вам допомогти.
–Правда? А чому він мене не попередив?
– Бо ви напевно його про це попросили.
–Йойки, точно. Дякую синку, виручив стареньку.
*двері закриваються*
-так на чому я закінчив? А... А слідства були настільки неймовірними, що про них знав увесь...- фантазія хлопця зупинилася після стуку в кабінет.- хто там ще?
–детектив Юкіо? У мене до вас є діло. Я з Поліцейського відділу.- сказав юнак заходячи в кабінет
-знову якесь пограбування?
-ні на цей раз вбивство молодої дів...
-я ж казав, що мені не цікаві пог... Ти сказав вбивство?!
-так, оскільки інші детективи зайняті, вам дали дозвіл на слідство.
-нарешті, куди вирушаємо?
*Через 10 хв на місці вбивства*
-Сержант Райден, я привіз детектива Юкіо на це слідство-сказав хлопчина піднявши праву руку як солдат.
-Детектив Юкіо
-Радий взятися до роботи, де труп?- сказав хлопчина в плащі з валізою і попрямував до тіла.
-Оскільки це ваш випробувальний тест, ви маєте дізнатися хто вбив цю жінку. Якщо ви дізнаєтеся хто це був і заарештуєте, ви отримаєте підвищення.
Очі Юкіо засяяли і він взявся до роботи. Він оглянув спершу тіло, потім територію. Він зайшов за бочки і знайшов там якусь дивну візитку.
-Це ж...

Пістолет і патрониWhere stories live. Discover now