-Детективе Юкіо, ви просили принести вам цю дошку, але навіщо вона вам?- спитала Аріна зайшовши в офіс.
-та просто хай буде, причеплю пару документів і оголошень для себе, щоб не забути.
-а добренько, тоді я пішла далі працювати.
-гаразд удачі.
Зрозуміло що дошку Юкіо попросив не просто так. Він поставив її на стіл і дістав папку. Виставивши всі фото і документи в рядок, хлопчина почав роздумувати над всім.
-хммм, 1 пропавший і вбитий детектив «Мірай Картін псевдонім «нуль три». Перша розпочала розслідування про «Тер індастріс», вона дізналася що вони продають наркоту. Нажаль її спіткав жахливий кінець. Познайомилась з особою. Жінка зникла безвісті, а потім її знайшли в річці з трьома вистрілами з пістолету та одним ножовим пораненням». Дивно однак. Її розслідування пробуло всьо лиш місяць, а проблем зʼявилось повно- пробурмотів собі під носа Юкіо. -друга пропавшим детективом був Микита Якіров псевдонім «Маяк». Він зʼясував причину зникнення людей. Вони продавались в рабство мафіозною компанією і майже дізнався де вони знаходяться... Познайомився з особою. Чоловіка найшли мертвим в ліжку такою ж смертю, що й нуль три». Хммм тут вже є мінімальна схожість.- далі бурмотів під носа хлопець. -третій детектив «Яна Хвильова псевдонім «Човен». Коли вона взяла цю справу до себе, вона змогла відкрити багато вбивств, і зрозуміла, що «Тер індастріс» вбиває людей трьома ножовими пораненнями. Вона майже зрозуміла хто був босом цієї корпорації. Познайомилась з невідомою особою. Дівчина пропала і була вбита трьома кулями і ножовим пораненням». Чому все так? Я нічого не розумію- тихо говорив Юкіо, щоб ніхто не почув, одночасно прикріплюючи всі документи по черзі до дошки.- і так четверта жертва вже чоловік Райден «Ярем Костянинко, псевдонім «світло». Працював секретно з дружиною, дізнався багато корисної інформації. Плюс він дізнався осіб групи. Познайомився з невідомою особою. Пропав і був вбитий так само, як і попередні детективи». Що ж це за невідома особа така? І останній детектив «Імʼя Маркус Девір, псевдонім невідомий. Що він зробив невідомо. Статус невідомо.» та що він взагалі тут робить, але хай буде...
Роздававши все по місцях Юкіо взяв червону нитку і обязав усі пункти послідовно. Коли він закінчив він повісив дошку на стіну і почав роздумувати. Він розвернув дошку і повісив туди різні непотрібні папери, щоб зменшити підозри. Розвернувши дошку назад він задумався.
-я пропускаю щось важливе, але що?...
Почувся стукіт в двері, і хлопчина швидко розвернув дошку.
-о я бачу ви вже її повісили і по прикріплювали багато інформації.
-так, ти щось хотіла Аріно?
-а? Точно, не бажаєте сходити на каву? Зараз ж обід, я не маю з ким, а самій скучно. Ви не проти попити її зі мною?
-а так звісно.- сказавши це Юкіо вийшов з кабінету і закрив двері на замок.
«і що ж я таке важливе пропускаю?»- роздумував чоловік біля дверей
-так ви ідете?
-а? А, так так, вже біжу
ВИ ЧИТАЄТЕ
Пістолет і патрони
FanfictionНеймовірна історія детектива Юкіо і помічника Павла. Історія починається з детектива початківця, якому ніколи не доручали серйозних спав до одного моменту. Попри обіцянки, які наш головний герой давав подрузі дитинства Райден, він почав розслідувати...