-10-

56 12 34
                                    




Merhaba bal küplerim.💖

Ben geldimmm nasılsınız?? Umatrım iyisinizdirrr... Ben iyi olmaya çalışıyorum ama  neuse aşklarım yien hüüzn topu olduğumuz bir  bölümdeyim  yine hüzün hüzün bizi buluyor ah...🥹

Neyse aşklarım beni çokça takipte kalın 🌙

ig:jennyysshhii 🙌🏼

X:jennyysshhii 🙌🏼

Öpüldünüz çokça 💐❤️‍🔥

Öpüldünüz çokça 💐❤️‍🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10.bölüm


Tanrı perspex

Şirket Geldiklerinde Yoongi ve Jimin hızla arabadan indi daha doğrusu yoongiyi ardında bırakan jimin hızla şirkete girip asansöre yöneldiğinde kata çıkmak için hızla asansör düğmesine basıp duruyordu.Ardında duyduğu öksürük sesiyle omzunun üzerinden arkasında olan kişiye bakıp tekrar önüne dönüp tuşa basmaya devam ettiğinde derin bir nefes aldı .


"O şekilde hızla basman pek bir anlam ifade etmiyor sonuçta bu kadar basman asansörü şimşek hızında sana getirmeyecek."


"Seni ilgilendiren bir durum yok"

Asansör kata gelir gelmez hızla asansöre binen Jimin önüne döndüğünde Yoongi de gayet rahat bir şekilde elleri cebinde ıslık çalarak peşinden girdi.Jimin ses dahi çıkarmadan tüm ciddiyetiyle boğuşurken, Yoongi kafasının çevirmiş aklından neler geçtiğini çözümlemeye çalışarak ona baktı.

"Jimin? Merhaba orada birileri var mı?"

Jiminden ses çıkmıyor sadece dalgın bir şekilde yere bakıyor ve geçmiş düşünceleriyle savaşıyordu.Bir şarkı tüm gününü nasıl karmaşaya çeviriyor anlamlandırmaya çalışıyordu.

"Neden bugün?Neden şimdi?"

Diye içinden geçirip derin bir nefes alıp gözlerini kapattığında kafasını arkasındaki duvara yasladı. Gözlerini açtığında karşında onu izleyen bir çift gözle karşı karşıya kalmış avuçları terlemiş bir şekilde arkasındaki duvara sıkıştıkça sıkıştı,Trabzana asıldı o geri kaçmaya çalıştıkça daha da çok yaklaşıyordu.

"Jimin iyi misin?"

"Ses tonu melek gibi tanrım ölmek istiyorum güzelliğine"

diye içinden geçirdi Jimin kendisine geldiğinde asansörün kata çıktığını belirten zil sesi duyuldu,Jimin kendi kendini sıkıştırdığı aralıktan kaçıp hızla asansörden çıkıp koridora yöneldi.Jimin önde Yoongi arkasında hızla pratik odasına geçtiklerinde Jimin üzerindeki ceketi çıkarıp sandalyenin başına bırakıp aynanın karşındaki yerini aldı. Aynanın karşısına geçip vücudunu ısıtmak için ilk olarak kollarını açıp sağa sola dönmeye başladığında kapı sesini duyup aynadan bir kaç saniyeliğine içeri giren Yoongi Ile göz göze geldi. Tekrar kafasını önüne indirip ısınma hareketlerine odaklandığında Yoongi de piyano başında ince uzun parmaklarını gezdirip kendini ısıtıyordu. Jimin ısınmaya devam ettikçe Yoongi tuşların üzerinde daha fazla geziniyordu. Jimin ısınmasının bittiğine kanaat getirip piyanonun hemen yanında soluğu aldığında Yoongi kafasını yaslandığı Piyanodan kaldırıp Jimin'in onayıyla önce, inceden Jimin'in sesine göre kalına doğru çıkmaya başladı. Yoongi tuşlar üzerinde gezindikçe Jimin'in sesinin çatallaştığını fark edip parmaklarını tuşlardan çekti. Detone olan Jimin gözlerini açıp bakışlarıyla özür dileyip onaylayarak tekrar sesini açmaya giriştiğinde bu sefer de öksürükleri sesini kesti.Bu durum bir kaç kere daha tekrar edince Yoongi artık bu durumu Jimin'in şımarıklığına verip tuşlara vurdu.Daha fazla bu duruma katlanamadığı için hızla yerinden kalkıp Jimin'in karşısına dikildi.Yoongi elini Jimin'in göğüs kafesinin üzerine koyup ritmik bir şekilde gözlerini ondan ayırmadan yavaşça adımlamaya başladı.Jimin gözlerini açtığında ne olduğunu anlamadan o da Yoongiye ayak uydurdu.Yoongi yüzündeki sert ifadeyi bozmadan Jimin'i itmeye devam ediyordu Jimin Yoongi'nin elini geri itmek istese de içinden bunu yapma isteği gelmiyordu. Yoongi gözlerini gözlerine kenetlemiş adımlamaya devam ederken Jimin Sırtını düz bir zeminde hissetti.O kadar yakınlardı ki Yoonginin Jordanlarının ucu Jimin'in converslerinin tam ucundaydı.

Like Crazy |YOONMİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin