Aşklarım ben geldim vpn ile devam buralardayım vazgeçmek yok 💖
Beni güncelde aramak isterseniz
İg:Jennyysshii
X:JennyysshiiÖpüldünüz yorumlardayım 💖
Tanrı PerspexYoongi gözlerini hayatındaki en güzel sabahlardan birine açmıştı,yani en azından o öyle zannediyordu el yordamıyla gece boyunca kollarının arasında huzura erdiği adamı aramaya koyulmuş gülümseyerek soluna dönüp ona bakacaktı ki orada olmadığını fark etti.Hızla yerinden kalkıp saçlarını geriye atarak yüzündeki kocaman gülümsemeyle evin içinde onun adında oluşturduğu bir ritimle dolaşmaya başladı.
"Dikkat dikkat Park Jimin bu bir sevgi çağrısıdır danışmaya bekleniyorsunuzzzz."
Önce duş aldığını düşünerek kapıyı çalarak içeri girdi orada yoktu.
Gökyüzündeki güzel güneş, karşısında kendi güneşini görmek umuduyla balkona gitti orada da yoktu.Omuz silkip evin geri kalan her yerini karış karış aradı hiç bir yerde olmadığını fark etmesi üzerine gülümseyerek telefonuna ulaştı.Belki de markete yada Holly ile yürüyüşe çıkmıştır düşüncesiyle koşarak aşağı kata indiğinde böyle olmadığını Holly görerek anladı.Gülümseyerek Holly'nin yumuşak tüylerine birer öpücük bırakırken telefonunda arama listesinin acil arama kısmındaki Park Jimin'in üzerine dokundu.1 çalış sonrasında telefonun ucundaki ses kaşlarının çatılmasına sebep oldu.
"Aradığınız numaraya şuan da ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz"
"Kapalı mı? Çekmiyordur heralde değil mi babacım.Hadi baba bir duş alıp gelsin."
Yoongi Holly ile konuşurken Holly de ona anlar ifadeyle minik bir havlama sunup onayladı. Yoongi gülerek Holly'i yere bırakarak duşa doğru kısa bir yol aldı. Şortundan kurtulup kendini soğuk su damlarına bıraktığında zihninde yaşadığı tüm gece canlanıyordu.
Hızlı ve soğuk suyla alınan kısa bir duşun ardından odasına geçip dolabına geçtiği gibi üzerini değiştirdi. Evin içinde mutlulukla ıslık çalarak dolaşırken bir yandan da hala Jimin'i arıyordu.Dolaptan çıkardığı kırmızı elmayı temizlerken aynı anda çantasını alıp evden çıktı. Siyah arabasına yöneleceği sırada çantasını arabaya atıp koşa koşa tekrar eve çıkıp kapıyı açtı. Kapı da ona bakan minik oğlunu kucağına alıp kocaman öpücüklere boğup sıkıca sarıldı.
"Benim güzel bebeğim baba seni öpmeyi unuttu,ama bak hemen geri geldim..."
Ona şapşal şapşal bakan oğlunu gülerek yere bırakıp evden çıktı.Hızla ve büyük bir mutlulukla arabasını şirkete sürdü.Çok kısa değil 10 dk sonra şirketin otoparkına girip arabasını park etti.Asansöre yöneldiğinde asansörde gördüğü kişilere bile kocaman gülümsedi.Normalde ketum olan Min Yoongi bugün diğer günlerin aksine çokça mutlu ve huzur doluydu. Asansör katta durduğunda inerken arkasından söylenen cümleler tekrar gülmesine sebep oldu.Herkese bir bir selam verip kendini hızla Hoseok'un odasına attı.Kahve makinasından kendine bir kupa kahve doldurup soluğu terasta tabletiyle haberleri inceleyen Hoseok'un yanında aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like Crazy |YOONMİN|
أدب الهواة⭐️BU FIC ONE DAY ONE NIGHT ONE SHOT'un devam ficidir.⭐️ Aldatıldığını gören Yoongisshhii ve Ona ezelden aşık bir yabancının hikayesi...