" Biraz daha içecek getireceğim, plakla oynamayı bırakta başlat birini heeseung" sersem adımlarla mutfağa ilerledim biraz mayışmaya başlamıştım, aklımda bu yoktu ama heeseung'ın içinde alkol olduğunu fark etmediği içecek yüzünden bu haldeydim.O ise turp gibiydi sanki harcı alkoldü.
Avucuma aldığım asitli içecekle salona geri dönerken girişte bedenimi kapıya yasladım. Heeseung sonunda bir plağı seçip şarkıyı başlatmıştı,aynı zamanda lilyi kucağına alıp neşeyle oynuyordu.Yüzümde oluşan tebessümle karşısına oturdum.
Lily'i öpücüklere boğuyor, patilerini hareket ettirip kendisine sarıldırtıyordu. Bu haline gülerek lilyi ellerinden çalıp kıkırdadım. Sahte bir kahroluşla baktı bana ardından yine o gülümsemesi yayıldı. İçimde birşeyler hareketlenip yanıyordu her seferinde. Beni bu hale ne zaman düşürdü bilmiyorum ama artık farkındaydım en azından kamp gecesinden beri.
Birşeyler söylemek için ağzını aralamışken telefonunden gelen yüksek sesli bildirim ile bundan vazgeçip telefonunu elleri arasına aldı.
" Yeonjun jayi ziyaret etmiş, fotoğrafa bak" diyerek ekranı bana çevirdiğinde burukça gülümsedim "Jayi görünce kendimi suçlu hissediyorum" mırıldandım.
Kaşları hafif çatılsada yumuşak sesle
"Bu doğru değil chaerin biliyorsun, bunu düşünmeyi bırak" biliyorum anlamında kafamı sallayıp lilyin kafasını öptüm." Düşünüyorumda olayın üstünden epey geçmiş"
Parmağı arasındaki bardağı dudaklarına götürdükten sonra " 6 ay? Evet zamanın bukadar hızlı geçtiğini hissetmemiştim. Ozamandan bu yana değiştik "
Gülümsedim neden bilmiyorum
"Evet birbirimizden haz almıyorduk"Yalandan bir şüpheyle gözünü kısınca bağırdım "hadi ama!"
Gülerek başıyla onayladı " Senin böyle biri olduğunu asla bilemezdim "
"Aynı şekilde , garip" sonunda lily kucağından kaçıp biz delilerden kurtulup odadan kaçmışken kafamı heeseung'ın sesiyle ona çevirdim
" Düşünmem gereken şeylerden dolayı uzaktım demiştin.Ne düşünüyordun? " Gözleri bardağına bakıyor, usulce bardağını çeviriyordu. Sesinde merak oldugu kadar sıcaklık vardı.
Duraksadım sorusuyla.Birkaç saniye kalakaldığımda gözleri kahvelerimle buluştu.
Seni düşünüyordum.
Yaptığım içgüdü sonucu hissettiklerimi düşünüyordum. En başından beri seni tam anlamıyla arkadaş görmediğimin nedenini buldum.Bununla baş etmeye çalışıyorum.Az çok fikrini biliyorum ama düşünüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Heartless ֶָ֢ heeseung
FanfictionLee heeseung: Kokuşacak cesedini bir tanıdığa emanet etmen gerekecek.Hazır bu fırsatın yanında tabutunu da önden seçebilirsin ha ?