Chapter 25

2.5K 120 2
                                    


Tok!!! Tok!!! Tok!!!!

Pintu bilik di ketuk, Becky memandang Freen dan tersenyum. Freen merengus kasar.

Becky turun dari meja kerja Freen.

"Masuk!!!" Laung Freen serius tapi dia menarik Becky dan memeluk Becky.

"Babe!! Eeeeee nakal!! Nanti Kim tengok," Kata Becky cuba melepaskan pelukkan Freen.

Tapi Freen hanya mengungkil keningnya nakal.

Kim masuk ke dalam bilik Freen,dia tersenyum sipu melihat pasangan bahagia itu.

"Ada apa Kim," Soal Freen dengan santai dia mengucup pipi Becky di depan Kim

"Babe!!!" Bisik Becky,dia mencubit geram pinggang Freen.

"Auuuuuucchh bb," Freen ketawa kecil.

Sudah Kim dah macam tak wujud.

"Bos kejap lagi kita mula meeting," Kata Kim pura² mencatat sesuatu di tabletnya.

"Ehhh masih ada 15minit lagi kan," Balas Freen .

"Hmmm ini semua atas arahan Tuan Chamkimha," Kata Kim.

"Oh okey,kejap lagi saya masuk,awak sediakan apa yang patut," Balas Freen.

"Baiklah,saya keluar dulu," Kim meminta diri untuk keluar.

Freen masih memeluk Becky.

"Dah bersiap nanti papa tertunggu² you," Kata Becky menghadap Freen.

"Hmmmm tak sempat nakk,"

"Sudah mengada huh!! " Jeling Becky sebelum sempat Freen menghabiskan kata² nya.

Freen ketawa kecil,dia mengucup geram bibir Becky.

"Hmmmm malasnya nak meeting," Keluh Freen.

"Cepatlah nanti papa marah," Kata Becky mengelus pipi Freen.

"Okeyy hmmmm,cepat betulkan balik apa yang you dah buka," Ujar Freen tersenyum,butang baju dia masih terbuka.

"Babe!!! " Jerit Becky, patut Kim tersengih² tadi.,mesti Kim fikir lain.

"Jangan jerit bb," Freen mencubit pipi Becky.

"Kenapa you tak betulkan tadi eeeeee malu I mesti Kim fikir bukan² huh," Kata Becky tapi tangannya laju membetulkan semula butang baju Freen yang dia buka tadi.

"Hahahaha salah you,siapa suruh buka butang baju I," Gelak Freen. Becky mencebik geram.

"Huh ," Rengus Becky, memang salah dia yang gatal buka butang baju Freen.

Freen melepaskan pelukkannya,dia mengambil coat nya.

Becky membantu Freen memakai coat nya. Freen tersenyum manis,dia mengucup dahi Becky lembut.

"Bb tunggu I habis meeting okey," Kata Freen menarik pinggang Becky.

"Hmmm I kena balik office," Balas Becky tersenyum,dia merangkul leher Freen.

"Hmmm okey bb," Masam muka Freen.

"Aloo I balik office kejap,lepastu I balik rumah, I tunggu you balik okey," Pujuk Becky mengucup pipi Freen.

"Okey bb,tapi malam ni kita balik rumah parents I okey, nanti I pickup you," Kata Freen tersenyum.

"Okey babe, I ikut je ," Balas Becky tersenyum manis.

"I pergi dulu,jumpa nanti tau," Becky memeluk Freen.

"Okey hati²,jom I hantar you kat depan," Mereka keluar dari dalam bilik.

Hate to Love ❤️Where stories live. Discover now