Special Chapter

2.1K 112 12
                                    


*⚠️ WARNING ⚠️ 😝😝😝 JANGAN BACA KAT TEMPAT ORANG RAMAI😝😝 bercandaaaaaa 😝 😝

Mereka sibuk membuat persiapan untuk menyambut hari jadi Freeya esok. Freen mengupah decoration untuk mendeko ruang untuk parti.

"Princess jangan kacau adik," Tegur Becky, Freeya suka mengusik baby Raynard Phassakorn Chamkimha nama diberi.

"I tak kacaulah Mommy,I nak kiss adik je" Jawab Freeya mengucup pipi baby Raynard yang masih lena.

"Eeeeee menjawab," Geram Becky mencubit pipi Freeya lembut.

Freeya ketawa bahagia.

"Mommy nak susu," Pinta Freeya manja.

"Kejap mommy buatkan tapi princess jaga adik,jangan usik adik okey," Kata Becky tersenyum.

"Okeyyyy Mommy, I sayang adik," Balas Freeya semakin petah bercakap,lancar je dia menjawab.

"Good girl," Becky bangun dari duduknya, dia masuk ke ruang dapur.

Freeya baring di sisi baby Raynard. Freen melangkah masuk ke dalam rumah. Dia tersenyum melihat Freeya dan baby Raynard baring sama diruangtamu di atas sofa.

*Alahh sofa yang boleh buka macam katil tu,faham² lah ehh.

"Daddy..." Terus Freeya bangun dari baringnya dan berlari mendapatkan Freen.

"My princess,.. Mommy mana? Freen terus mengendong Freeya.

"Mommy kat dapur buat susu," Jawab Freeya.

"Babe baru balik? " Becky keluar dari ruang dapur.

"Ya bb," Jawab Freen tersenyum manis.

"Nah susu princess," Becky menyerahkan botol susu kepada Freeya.

"Thanks Mommy," Ucap Freeya.

"Dah baring sini, tidur.." Kata Becky, Freen meletakkan Freeya dia atas sofa.

Freeya baring di sebelah baby Raynard. Freen pula mendekati Becky.

"I miss you bb," Bisik Freen tersenyum.

"Miss you too babe," Balas Becky.

Freen memeluk Becky, Freeya melihat kemesraan kedua orangtuanya bangun dari baringnya.

"My Mommy," Freeya terus baring di atas riba Becky. Cemburu!!!

"Heiii apani Daddy nak peluk mommy," Kata Freen.

"No!! I want hug Mommy.. Daddy peluk adik," Balas Freeya menolak tangan Freen dari memeluk Becky.

Becky ketawa kecil,. Freeya memeluk erat tubuh Becky.

"Eeeeeee geram!!! Tak boleh tengok Daddy peluk Mommy terus mengacau huh," Bebel Freen geram,dia mencubit pipi Freeya.

Freeya hanya mencebik.

Freen mendekati baby Raynard,dia mengusap pipi baby Raynard.

"Babe janganlah kacau adik,nanti bangun dia" Bebel Becky bila Freen mengusik baby Raynard yang sedang tidur.

Freen hanya ketawa.

Baby Raynard mengeliat kecil,dia membuka matanya luas.

"Haaaa kan dah cakap juga!! Eeeee you ni kan huh," Geram Becky menjeling Freen.

"Heii my prince," Freen mengucup pipi si kecil.

Freeya masih menyusu sambil memeluk Becky.

Baby Raynard merengek,dia menangis kecil.

Hate to Love ❤️Where stories live. Discover now