Sziasztok! A nevem Thani Foster. Aki meghallja a nevem az a híres tudósra, Jane Fosterre gondol. Nem véletlenül, ő az anyukám. Az apám, hát igen. Az apám Thor. Igazából fogalmam sincs, hogy tud-e rólam, most mégis hozzá tartok. Vagyis Új Asgardba. Had meséljem el a történetemet. Mielőtt anya és Thor szakított az előtt anya terhes lett velem, de ezt anya soha nem mondta el Thornak. Aztán 8 éves voltam amikor anya rákos lett elment Új Asgarba és ott Thor lett. Harcolt az isten ölő ellen Valkyrierel, Korggal és persze Thorral. Sőt anyukám és Thor újra egymásba szeretett. Csak aztán az anyukám szervezete nem bírta tovább és elment. Azóta Thor nevelei Gór lányát Loveot, Új Asgarban. Így miután anya meghalt 4 évig Darcyval voltam, aztán 4 évre árvaházba kerültem. Viszont most az apámhoz, Thorhoz helyeztek.
-Megérkeztünk kisasszony! -jelentette ki a taxisofőr. -5 dollár lesz.
-Tessék és köszönöm. -mondtam majd odaadtam neki a pénzt és kiszálltam a kocsiból.Elindultam egyenesen majd valami épülethez értem amire az volt kiírva, hogy városháza. Bementem és megláttam 2 lányt. Félve odamentem hozzájuk.
-Sziasztok! -köszöntem félve
-Szia, Sif vagyok ő pedig itt Valkyrie. -mutatkozott be és a mellette lévő lányra mutatott.
-A nevem Thani Foster. Thort keresem. -mondtam
-Foster? -kérdezte zavarodottan Valkyrie.
-Igen, az anyukám Jane Foster. -mondtam. Ez után 5 percig nem mondott senki semmit. Majd Sif megszólalt.
-Elviszlek Thorhoz. Egy parton furgon. Van valami cuccod? -ajánlotta fel.
-Nem, csak ez a hátizsák. Nincsen semmi cuccom. Nem volt rendes családom már vagy 6 éve. Árvaházban voltam. -mondtam neki.
-Sajnálom, ha kell valami akkor csak szólj nekünk. Jane jó barátunk volt. -mondta Valkyrie.
-Gyere Thani, elviszlek Thorhoz. -mondta Sif és már indultunk is. Útközben végig azon gondolkoztam, hogy valyon mit fog hozzám szólni. Végül megérkeztünk egy tengerparti kis házhoz. Sif bekopogott. Love nyitott ajtót.
-Szia Sif! Mit csinálsz itt? -köszönt neki egy barna hajú, magas lány.
-Thort keresem, itt van? -kérdezte.
-Igen, gyertek be. Szólok neki. -hívott be minket Love. A ház nagyon szép volt, modern, de mégis elegáns.
-Thor! -kiabált Love. Pár perc múlva megjelent a mennydörgés istene, Thor az apám.
-Mizu? -Kérdezze, de szerintem észre sem vett, mi okból Sif mögött álltam.
-Thor, ő itt Thani, téged keres. -mutatott rám Sif.
-Helló, Beszélhetnénk négyszemközt? -kérdeztem
-Oké, Love te maradj itt. -szólt Thor majd megfogta a vállam és kifelé irányított. Majd elvezetett valami sziklás helyre. Leültünk a sziklákra, ahonnan nagyon szép kilátás nyílik a tengerre.
-Szóval, miről szeretnél beszélni? -kérdezte Thor
-A nevem Thani Foster és 16 éves vagyok. Az anyukám Jane Foster. Eddig árvaházban voltam, viszont most ide helyeztek Új Asgarba, hozzád.Te vagy az apám. -mondtam neki
-Wow, hát nem is tudom, hogy mit mondjak, Jane sosem említette, hogy van egy lányunk. Honnan tudsz rólam?
-Igazából mindig is tudtam, hogy te vagy az apám. Anya azt mondta, hogy azért nem mondta el mert megromlotta kapcsolatok. Aztán az utolsó küldetéseteken megint összejöttetek, csak aztán anya... -akadtam meg.
-Igen. Bármi is történt azóta én mindíg is szerettem Janet. -mosolyodott el.
-Most mi lesz velem? Mert ugye hozzád helyeztek, csak te Loveot neveled. Nem akarok zavarni. -mondtam.
-Nem zavarsz, Love nem a lányom, csak megígértem Gornak, hogy vigyázok rá, és mivel az apja istenölő volt, így van ereje is. Fél tudja emelni Mjönlirt. Együtt harcolunk.
-Gondolod nekem is van ,,Thor erőm"? -kérdeztem.
-Biztosan van. Az anyukádnak és nekem is van ezert biztos, hogy neked is. Majd megtanítalak. -mondta.
Majd elindultunk vissza a házhoz. Sif és Love a konyhában ültek és nasiztak.
-Na? Mi volt? -kérdezte Love
-Ő a lányom. Thani Foster. Az anyja Jane. - mutatott rám Thor. Sif csak mosolygott, viszont Love nagyon mérges lett. Egyből felfutott a szobájába.
-Figyi, ma inkább máshol kéne aludnom, hogy Love lenyugodjon. -mondtam
-Én tudom, hogy hol aludhatna. Elviszlek oda. -ajánlotta fel Sif.
-Holnap találkozunk Thani! -köszönt el tőlem Thor.
Siffel elindultunk vissza a városba. A városházaba vitt. Valkyrie ott volt.
-Sziasztok! Mi volt? -kérdezte
-Thor jól fogadta, de Love egyáltalán nem. -mondtam neki.
-Ma ott kéne aludni ahol Jane. -mondta Sif
-Oké, gyertek utánam. -mondta Valkyrie.
Egy folyosóra vezetett minket, ahol több szoba is volt.
-Ez a 2 szoba a miénk. -mutatott 2 szobára Sif.-Ebbe a szobába Jane lakott amikor itt volt Új Asgarba. -mondta Valkyrie és benyitott egy szobába. A szoba tágas, modern és szép volt. Bementem majd elmentem letusolni aztán ledőltem az ágyba.
Képek szobáról:
YOU ARE READING
Thor lánya: Kezdetek
FantasySziasztok! Örülök, hogy idetévedtetek. Egyszerűen imádom Thort, de ezzel ki nincs így? Az utolsó rész Thor: Szerelem és Mennydörgés vége nagyon nem tetszett. Nem értettem, hogy Thornak miért kellett elveszítenie Janet. Ebben a storyban egy másfajta...