Katherine
A lágy zongorazenére ébredtem, amit ébresztőnek állítottam be.
Lassan felültem és kinyújtózkodtam, hagytam, hogy az új nap lágy fénye segítsen felébredni.
Amikor odanyúltam a telefonomért, hogy kikapcsoljam az ébresztőt, észrevettem, hogy hat olvasatlan smsem van. A fiúk mindegyike írt nekem legalább egyszer, hogy megnézzenek, mi van velem. Nem meglepő, hogy Connor volt az, aki kétszer is üzent nekem.
Gyorsan létrehoztam egy csoportos csevegést, és az Őrzők címet adtam neki, remélve, hogy a Marvel-referencia mosolyt csal az arcukra.
Hercegnő: Jó reggelt mindenkinek! Bocsi, elfelejtettem tegnap este sms-t írni, annyira fáradt voltam, hogy egyszerűen elájultam. Szép napot!
Elküldtem az üzenetet, és visszatettem a telefonomat az éjjeliszekrényemre. Visszatolva a takarót, kilendítettem a lábaimat az ágyból, és felálltam. A fény, amely reggelente beszűrődött a lakásomba, mindig gyönyörű volt, és árnyékok táncoltak játékosan a könyvkupacokon, amelyeket a túlsó falhoz halmoztam.
Felkaptam néhány ruhát a fogasról, és az ágyra dobtam őket, mielőtt elindultam a fürdőszobába, hogy elkezdjem a reggeli rutinomat.
Mire végeztem és felöltöztem, már nyolc óra felé járt az idő. Még egy utolsó pillantást vetettem a ruhámra a tükörben, felcsúsztattam a fejhallgatómat, és elindultam kifelé a lakásból, le a lenti nyüzsgő városba.
A feszültség, amit még mindig éreztem az izmaimban a tegnap esti pánikrohamom miatt, különösen idegessé tett. Úgy éreztem, mintha minden fejlődés, amit a srácokkal való találkozásom óta elértem, a semmiért lett volna. Nem akartam, hogy a múltam többé meghatározzon engem.
Tovább sétáltam a metróállomás felé, és minden egyes lépéssel próbáltam magam mögött hagyni a szorongásomat. Amikor végre elértem a célom, már jobban éreztem magam. Végül is ez volt a második napom a főiskolán, és egy vadonatúj adag órát vártam.
****************************
A mai napirend szerint először az analitikus statisztika órámra kellett mennem. Bár a matematika nem volt a kedvencem a világon, nagyon jó voltam benne. Furcsa módon Gio a legjobb tanárokat hozta, hogy korrepetáljanak. Nem érdemeltem meg ruhákat vagy egy olyan hálószobát, ami nem volt tele kosszal és pókhálókkal, de nyilvánvalóan szüksége volt arra, hogy taníttasson.
Mindig azt feltételeztem, hogy azért, mert úgy gondolták, hogy képesek lesznek alázatra verni. Hogy jó kis maffialány legyek, akinek ők nevelnek. Gio és Anita sosem titkolták, hogy azt tervezték, hogy egy nap én is beszállok a családi vállalkozásba. Azt akarták, hogy okos legyek, de engedelmes. Megráztam a fejem, hogy átmenetileg feloldódjak az emlékeik alól, majd megközelítettem az osztálytermemet, és besétáltam. Megragadva egy helyet középen, lecsúsztattam a fejhallgatómat, és betettem a hátizsákomba.
Még csak fél kilenc volt, az óra pedig negyed kilenckor kezdődött. Örültem, hogy az óra kezdete előtt még volt egy kis időm átnézni a tananyagot. Elővettem, és megjelöltem azokat a területeket, amelyeken felvilágosításra volt szükségem.
A zsebemben zümmögés hallatszott, mire a mobilomért nyúltam.
Jake: Hercegnő. Legyen szép napod.
Rhys: Hé! Nézd csak, ki emlékezett arra, hogyan kell használni a telefont! Remélem, jól aludtál.
Lucas: Jó reggelt, Hercegnő!
Connor: Örülök, hogy épségben hazaértél. Hogy néz ki a napod? Akarsz találkozni velem valahol ebédelni?
Imádtam, ahogy hallottam a hangjukat, miközben olvastam az üzeneteiket.
Egy percbe telt, mire rájöttem, hogy Connor külön írt nekem, és nem a csoportos csevegésbe. A kérdései lágy mosolyt csaltak az ajkamra. Ma csak fél egyig voltak óráim, így könnyen be tudtam ugrani egy késői ebédre.
Hercegnő: Fél egykor végzem. Szívesen ebédelnék veled. Mire gondoltál?
Connor válasza szinte azonnal érkezett, és a gondolat, hogy megvárja, amíg válaszolok, lágy mosolyomat teljes vigyorrá változtatta.
Connor: Hadd lepjelek meg! Küldök egy sms-t a helyszínnel. Semmi különös, csak az egyik kedvenc helyem, ahol olcsón lehet enni.
Hercegnő: Jól hangzik. Hamarosan kezdődik az órám, úgyhogy majd később beszélünk!
Connor: Jó órát, Hercegnő. Alig várom, hogy lássalak.
Egy giccses vigyorral visszatettem a telefonomat a zsebembe, és vártam, hogy kezdődjön az óra. Bármennyire is szerettem volna figyelni a professzorra, ha egyszer elkezdi, csak arra tudtam gondolni, hogy később találkozom Connor-al és beszélgetek a srácokkal.
Nagyon-nagyon hiányoztak.
BINABASA MO ANG
Örök kötelékek
Romance~Amit a Szív diktál történet folytatása~ Katherine White élete normális volt, kivéve hogy szerelmes volt a szomszéd házban élő testvérekbe. Egészen addig, amíg egy nap már nem volt az. Egy tragédia ami mindent megváltoztatott, és elviszik egy másik...