5.

1 1 2
                                    

Láthatóan elkerekedett a szemem.
-Baj van?- kezdett el aggódni a velem szemben ülő. Sokatmondóan ránéztem. -Oh- hasított bele a felismerés. Felvettem a telefont.
📞: Szia- szólt bele a telefonba Patrik. Egyáltalán nem hiányoltam a hanját. Irritálóan vékony, cérnahangja van.

📞: Mit akarsz?- kérdeztem a lényegre térve. Semmi kedvem nem volt vele, pont VELE beszélgetni.

📞: Egy kicsit kedvesebben légyszi. Csak annyit akartam, hogy hiányzol. Minden nap, minden este rád gondolok. Esetleg.... Lenne kedved újra kezdeni...?-kérdezte és a hangja reménnyel lett tele.

📞: Ne is álmodj róla! Megcsaltál, itthagytál, úgyhogy hagyj már békén!- közöltem vele.

📞: Édesem, ne legyél már ilyen haragrartó!- fűzögetett.

📞:A válaszom akkor is nem. ÉS NE HÍVJ ÉDESEMNEK!-ordítottam bele a telefonba és letettem. Csak ez hiányzott. Utána megint megcsörrent a telefonom. Megint hív. Hogy miért nem képes békénhagyni....? Letiltottam. Nem is értem, eddig miért nem tettem. Elindultunk haza Domival, pontosabban ő haza, én pedig hozzájuk. Egy ideig ott fogok lakni, amíg nem lesz elég pénzem egy lakásra.

Mikor odaértünk és beléptem az ajtón, meglátott Domi anyukája.
-Szia Edythe! Hogyhogy itt vagy?- kérdezte meglepetten. De én nem válaszoltam, ezért helyettem az éppen az ajtón belépő fiú válaszolt.
-Kate kirakta.- mondta egyszerűen.-Menj, zuhanyozz le!- szólított meg.
-Rendben-válaszoltam, és elindultam


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NaplementeWhere stories live. Discover now