Első nap délután

102 1 0
                                    

A hálószobában anyuci lefektet pihenni.

„Szeretném, ha ezt meginnád" mondja, és átnyújt egy cumisüveget valami furcsa löttyel feltöltve. Óvatosan megkostólom és édesnek tartom. Hamar megiszom és mosolyogni kezdek.

Bár a pelenka viselés furcsa, nagyon kényelmesen érzem magam. Anyuci leül mellém és gyengéden cirógat.

„Ki a jó baba?" gügyög, és felnevet. Én is nevetek.

Hirtelen elálmosodok, és bealszok. Becsukom a szemem, és amikor megint kinyitom, a hálószobában sötétebb van.

„Végre felkeltél." Anyuci mondta. „Jól aludtál?"

„Igen Kla... anyuci." Felelem, majdnem elfelejtve mit kért tőlem Klaudia.

„Jaj, úgy tűnik kicsit nedves a pelusod!" Anyuci mondja és megtapogat alulról. Lenéztem és hirtelen éreztem a hideget.

„Jaj, behugyoztam!" kiáltok meglepetésemben. Megalázónak tartom, hogy 18 éves létemre behugyoztam.

„Ne félj. Nincs semmi gond." Anyuci nyugtatgat. „Minden bébi bepisil néha."

„De én... de én... nem vagyok egy bébi." Védekeztem.

„Dehogynem!" Anyuci kijelenti.„Az én bébim vagy, emlékszel miben egyeztünk meg?"

Emlékeztem, és bólintok. Anyuci egy törölközőt csúsztat alám, és elkezdte kicsomagolni a pelenkámat.

„Akkor most szépen lecserélünk. És amíg ezzel foglalkozom, szeretnélek megkérni hogy ne használj felnőtt szavakat, oké?" Anyuci megkér.

„Felnőtt szavakat?" Nem értem mire gondol.

„Olyanokat mint hugyozás... inkább mondd, hogy pipilés.Vagy szarás... inkább mond kakilás, oké? Vagy farok helyett fütyi. Legjobb lenne, ha egyáltalán nem beszélnél, de kezdjük ezzel."Anyuci magarázza.

Kicsit megdöbbenek, hogy mennyi mindent kér tőlem, és észre se veszem, hogy a végez a pelenka cserével.

„Készen is vagyunk." Mondja „És már szörtelen is vagy!"

Lenézek a testemre és észreveszem, hogy az összes szőröm hiányzik. Csak a fejemen van haj, a többi tök csupasz.

„Mi... mi történt?" Kérdezem.

„Ó! A lötyi a cumisüvegben szőreltávolító volt. Ez segít, hogy babás legyél." Anyuci mosolyog.

Visszamentünk a nappaliba, ahol anyuci ismét megetet amíg a székben ülök. Miután az etetés vége, a fürdőszobába megyünk.

„Itt az ideje, hogy lefürördj." Anyuci mondja és egy hatalmas lavórra mutat.

„Uh?" Zavarodottan nézek rá.

„A babák túl fiatalok a fürdőkádhoz, szóval nekik a lavórban kell fürdeni." Anyuci magyaráz, és levetkőztet. Meztelenül megfürdet, elkerülve a fütyimet, és más érzékeny részeket.

Ezután egy másik szobába megyünk ahol pelenkát rak rám és ágyba fektet. „Most pedig pihenj le. Szép álmokat, csókos angyalokat!" Mondja és magamra hagy aludni. 

A pelenkázós barátnőWhere stories live. Discover now