Harmadik nap reggel

77 0 0
                                    

Anyuci a fejemet simogatja, amikor felébredek.

„Réka hazament, és majd délután jön megint. Addig csak te meg én vagyunk." Suttog.

„Jééééééé" Gügyögök vissza örömömben. Végre anyucival, az igazi szerelmemmel lehetek!

Hirtelen eszembe jut, hogy már nincs hétvége.

„Jaj" kiáltottam. „Haza kell mennem. Hétfő van."

„Ne aggódj, ma este otthon leszel, de még ma azt szeretném ha velem lennél." Anyuci mosolyog, amitől ismét felizgulok. Eszembe jut mi történt tegnap, és elvörösödök.

„Arra gondoltam, hogy kisétálunk a parkba. Ott tölthetnénk a napot. Nagyon süt a nap, és meleg idő van!" Anyuci magyarázza, és én bólogatok. Bármit megtennék érte.

„Jól van. Gyere, hadd segítsek. Együnk valamit, majd öltözzünk fel."

Anyuci segít kikelni az ágyból. Ekkor veszem észre, hogy még mindig nagyon fáradt vagyok. Kicsit szédülök.

„Gyere, fogd a kezem, és ne aggódj semmi más miatt.

Néhány perc múlva már reggelizünk, de még mindig bóbiskolok. Egy pillanatra lehunyom a szemem, és mire kinyitom, máris a lakásból kifelé tartunk.

"Csak egy 10 perc sétára van a park.„ Anyuci mondja, és fogja a kezem.

Alig teszek egy lépést, egy ismerős arcot pillantok meg. Anyáét. Nem anyuciét, hanem az igazi anyáét.

„Szia Klaudia. Szia, Ádám. De aranyosak vagytok így együtt." Anya dicsér minket.

„Szia, hogy vagy?" Anyuci kérdezni az igazi anyát.

Még mindig álmos vagyok, de kezdek kicsit felébredni. Ekkor veszem észre, hogy mit viselek: egy felsőt amin egy maci van, két cipőt, és egy pelenkát. Nincs semmi gatya ami eltakarná a pelenkámat. Az utcán vagyok, ahol mindenki látja a pelusomat. Azon nyomban megpróbálok elfordulni, éshazamenni, de anyuci a kezemet fogja és nem engedni.

„Látom, Ádám nagyon hozzá szoktál a pelushoz." igazi anya dicsért. „Nem gondoltam volna, hogy ennyire jól fog állni rajtad.

Teljesen elvörösödök, és megpróbálok anyuci szoknyája mögé bújni. Anyuci és igazi anya is nevetni kezdenek.

"És amúgy is hova mentek? Elvigyelek titeket az autóval?„ Igazi anya kérdezni.

„A parkba sétálunk." Anyuci mondja az igazi anyunak. „Sok minden történt a hétvégén, és szeretnénk egy kicsit lazítani."

„Igen? Mármint mi történt?" Igazi anya kíváncsiskodik.

„Jaj egy-két dolog. Ádám szokta a pelenkát, sokat játszottunk. Egy kicsit nehezen kezdte használni. Tegnap este végre sikerült bekakilni." Anyuci magyarázta. Nem gondoltam volna, hogy erről fognak beszélni. elég megalázónak éreztem.

„Remek, tudtam, hogy az én Ádámom gyorsan hozzászokik." Igazi anya megjegyezte, majd megvizsgált közelebbről. „Azért ha nem baj, megjegyezném, Ádám egy kicsit sápadtnak tűnik. Ugye nem beteg?'

"Nem hiszem, szerintem csak álmos. Mindenesetre, majd lehet megmérném a lázát ha még mindíg sápadt.Az majd egy nagy élmény lesz!„ Anyuci magyarázta.

"Miért mondod ezt?' Igazi anya érdeklődött.

„Hát tudod... azt mondják a babáknak a lázmérés csak a popóban mehet." Vigyorog anyuci.

„Jaj, tényleg!" Nevet vele igazi anya. „Mindenesetre hagylak titeket. Élvezzétek a parkot!."

Ahogy elindulunk a parkba, elképzelem, ahogy anyuci a popómat lázmérőzze. Valamiért ez felizgat, de félelemmel is megtelt.

A pelenkázós barátnőWhere stories live. Discover now