(Ebben a részben lesz egy kis felnőtt tartalom.)
Mikor felébredek, körülnézek a szobámban, és nem látok senkit. Nem érzem magam fáradtnak, szóval, kimászok az ágyból és elindulok a nappaliba. Már kezdek hozzászokni a pelenkához, mert nem esik annyira nehezemre sétálni.
A nappaliban Réka és anyuci beszélget. Úgy tűnik jó passzban vannak. Mikor meglátnak, integetnek.
„Itt van a baba!" Jól aludtál?„ Kérdezik, és én bólogatok.
"Szeretnél egy kis mesét nézni, vacsora időig?„ Anyuci kérdezi, és én úgy éreztem, igent kell felelnem.
Hasra feküdök, és a tévé felé fordulok. Anyuci bekapcsolja. A csatornán ami bejön valamilyen pornó megy: ketten vágják neki meztelenül.
"Hihi, ez nem a babának való„ Réka kuncog. "Nem is tudom, hogy a baba tudná mit lát.„
"Ugyan már, azt hiszem megérti.„ Anyuci felel.
"Megérti? Tudja, hogy mi a baszás?„ Réka érvel vulgárul, majd hozzám fordul. "Tudod, hogy a fütyi a punciba megy, meg néha a szádba?„ Kuncog.
"Hagyd már, Réka.„ Anyuci leinti a barátnőjét. "Csak azért mert elmúlt 18 éves, nem jelenti, hogy érdekelné. Fogadok, hogy inkább mesét nézne." Ahogy anyuci felém fordul mosolyogva, én bólogatok.
Az igazság az, hogy a szex film felizgatott. A hasamon vagyok, így a lányok nem látják.
Anyuci kimegy főzőcskézni Rékával. Én szeretnék visszaváltani a felnőtt tartalomra, de félek, hogy anyuci mérges lenne.
„Vacsora!" Hallom anyucit. Négykézláb kimászok az étkezőbe. „Jaj, de aranyos." Anyuci dícsér.
Besegít az etetőbe, és ez úttal rámad egy partedlit, majd megetet.
Etetés után visszatérünk a nappaliba, ahol egy hatalmas plüss maci vár. Nem tudom, hogy került oda, nem hiszem el, hogy nem vettem észre.
„Örülsz neki, baba?" Anyuci kérdezi. „Jó lenne, ha megmutatnád mennyire örülsz neki. Menj és öleld meg!"
A macihoz kúszok, és megölelem. Kellemes, melegnek érzem.
„Nézd csak, hogy öleli a macit!" Réka megjegyzi. Anyuci egyetért. „Igen, annyira aranyos."
Réka és anyuci leül tévézni. Anyuci a macit a kanapé mellé húzza, ahol ismét lefekszek. „Maradj a macin, amíg én és Réka tévézünk."
Csendesen ölelkezem a macival, amíg ők csevegnek. Teljesen szerelmes vagyok anyuciba, és szeretném boldoggá tenni, így nem engedem el a macit.
Hamarosan csikarni kezd a hasam. Rájöttem, hogy már órák óta nem pisiltem. Aztán hirtelen eszembe jut, hogy nem csak pisivel van gond.
„Óh." Nyögöm. Anyuci észrevesz. „Baba, maradj a plüssmacin, és ne zavard anyucit és Rékát."
„De... anyuci... vécé..." Nyöszörgök, mert a hasam nagyon csikerni kezd. Elképesztően vécéznem kell.
„Vécézned kell? Attól félek, a babáknak nem lehet vécére menni. Azért van a pelus, hogy azt használjuk. Most pedig, csak pihenj, és maradj miszter macival." Anyuci magyarázta és Rékához fordult.
Megpróbáltam egy kicsit másképp helyezkedni. Sajnos a maci nem volt a legkényelmesebb, és így is úgy is nyomta a hasamat. Az ajkam és lábam remegni kezd, kicsit átizzadom a felsőmet. Egyre hevesebben dörzsölöm magam a macihoz. Forgolódom, és anyuciéknak is feltűnik.
„Nézd mit csinál a baba. Nagyon fáj a poci ugye?" Réka mondja.
„Nem kell aggódnod, a pelus azért van, hogy használd." Anyuci biztat.
Nem bírom tovább, az egész testem remeg. Érzem, ahogy elől benedvesedik a pelusom, ahogy becsurgatok. A hugyhólyagom nem fáj annyira, de a pelus tele van pisivel. Felsóhajtok, mert egy pillanatra kellemesen érzem magam. Nem gondoltam volna néhány napja, hogy bepisilek, és nem nem fog zavarni,de úgy tűnik, ez van.
Aztán hirtelen visszatér a kellemetlen hascsikarás. Nagyon nagyon pukiznom kell. Sajnos, nem a puki jön. Egy kicsit megmozdulok, és telekakilom a pelust, ami megdagad az anyagtól. Anyuci és Réka is hallja, ahogy betojok, és nevetni kezdtek.
„Jaj, do jó, hogy használtad a pelusod. Jaj, de jó!" Anyuci dicsér. „Mindjárt lecserélünk, és utána mehetsz aludni."
Anyuci, hoz egy törölközőt, a padlóra teríti, majd ráfektet. Óvatosan kibontja a pelusomat. Réka undorodik a kanapén.
„Nézd csak, nemcsak bepisiltél, és bekakiltál, hanem el is élveztél!" Kiált anyuci. Réka hangosan nevetni kezd. Én elfordítom a fejem szégyenemben.
„Úgy tűnik a pornó megtette a hatását." Anyuci viccelődik. Egy kicsit mosolygok, de valójában elég megalázónak tartom a helyzetet. Nem gondoltam volna, hogy elmegyek anyuci és barátnője előtt.
Anyuci lecseréli a pelusomat, és felvezet az hálószobába. Alig fekszem le az ágyra, máris ásítozni kezdek. Elképesztően fáradt vagyok, és azonnal elalszom.
DU LIEST GERADE
A pelenkázós barátnő
RomantikÁdám szerelmes a szomszédjába, Klaudiába (Klau), aki egyedül él. Klau hajlandó Ádámnak adni egy esélyt, ha engedelmeskedik neki. Klau küldött egy csomó pelenkázós videót Ádámnak aki hajlandó engedelmeskedni. Szereplők: Ádám, 18 éves fiú, aki érettsé...