Másnap reggel felébredek, és látom, hogy anyuci felém hajol, és mosolyog.
„Jaj de jó, hogy felébredtünk!" Anyuci mondja „Épp időben, mert megérkezett a barátnőm."
„A... a barátnőd...???" Nézek rá ijedten.
„Igen, gyere le és mutatkozz be neki." Anyuci megfogja a kezem és levezet a nappaliba. Még álmos vagyok, és nem veszem észre, hogy csak egy pelenkában mászkálok.
„Jaj, de aranyos vagy." Mondja egy másik lány, aki a nappaliban ül. A másik lány nagyon csini, egy kicsit alacsonyabb mint anyuci, rövid szőke haja van, és egy sárga felsőt visel egy fekete szoknyával.
„Sz... szia." Mondom, és elszégyellem magam. Ott állok egy másik felnőtt nő előtt pelenkában. Azt hittem csak Klau... anyuci fog erről tudni, de most már mások is tudják, hogy pelenkát kell viselnem.
„Jaj, ne legyél már olyan félénk. Minden rendben lesz." Anyuci bíztat. „Réka hozott neked egy kis ajándékot."
„R.. Réka..." gügyögöm. A két lány kibont egy csomagot és egy kezeslábas ruhát tartanak felettem.
„Ez egy ruha amit viselhetsz." Réka mondja. Hamarosan rámadják a kezeslábast, amin vkék rókák és tappancsnyomok vannak. A ruha alig takarja a pelenkámat, a fenekem extra nagynak tűnik benne. E mellett egy kicsit szoros, ami miatt még kevésbé tudok egyenesen állni.
Így nézek ki benne (fotó: @misslittleluna Tumblrn)
Négykézlábra ereszkedem, és megpróbálok mozogni benne.
„Ó, már imádja is!" Anyuci mondja, és tapsol örömében.
A lányok csevegni kezdenek egy ideig, amíg én megpróbálom betörni az új babaruhát. Hamarosan egy furcsa hangot hallok, és feléjük fordulok. Anyuci kezében egy telefont látok. Anyuci és Réka mosolyából gyorsan kitalálom, hogy fényképeznek.
„Ne... ne legyen fotó." Nyögöm. Mióta babaként kell viselkednem, nehezemre esik kifejezni magamat.
„Ugyan már. Mindenki tudja a szomszédságban hogy pelenkát kell viselned. Ez csak egy-két fotó amit másoknak megmutathatok. Az igazi anyukád örülni fog.
Egy kicsit megdöbbenek. Mindenki tudja, hogy pelenkát viselek? De csak egy napja kezdtem ezt a bébi létet. Hogyan terjedt ez a hír annyira gyorsan?
"Ne aggódj, egyelőre nem fogom megosztani ezeket a képeket.„ Anyuci mondja. "Főleg csak a saját szórakoztatásomhoz csináltam. „Menjünk el ebédelni!"
Az ebédlőbe megyünk ahol ismét a magasszékbe kell ülnöm. Ez alkalommal anyuci és Réka együtt etet.
Ebéd után, a szobába vezetnek, ahol alukálnom kell egy kicsit.
Miután magamra hagynak, Réka és anyuci a másik szobába megy. Aludni próbálok, de egy kicsit zajosak a másik szobában. Egy ideig beszélgetnek, aztán nyögéseket hallok a másik szobából. Nem tudom pontosan mi történik, de fáradt vagyok és végül sikerül bealudni.
YOU ARE READING
A pelenkázós barátnő
RomanceÁdám szerelmes a szomszédjába, Klaudiába (Klau), aki egyedül él. Klau hajlandó Ádámnak adni egy esélyt, ha engedelmeskedik neki. Klau küldött egy csomó pelenkázós videót Ádámnak aki hajlandó engedelmeskedni. Szereplők: Ádám, 18 éves fiú, aki érettsé...