Başladi brawl stars mega kutu açtık altın yoluna
Bu arada fici mprg yapmaya karar verdim
Yazım yanlışlarım varsa kb
Üf neyse
Bölüm yazdım okuyun...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jk den devam ediyoruz...
Bir süre yolda dolanmıştım nereye gitigimi bilmiyordum yorulmuştum güvenli olduğunu düşündügüm bir parka geldim.
Kaydıraga oturup arkaya yaslanıp gözlerimi kapatım.
Yazardan
Jungkook kayıp olmuştu kaçırıldıgı yerden kaçmak kötü bir fikirdi galiba.
Aksiyonun hiç sırası değildi.
Taehyung ise jungkook kayıp olduğundan beri mahale mahelle geziyor düşmanlarının mekanlarını basıp tehtid ediyordu.
Jungkook'un kucagına beyaz tüylü tüyleri hafif siyah is olmuş bir kedi zıpladı.
Jungkook hissetiği hareketlilik ile irkilip kafasını eğdi.
"Ay buda ne?"
"Ayy kedicik gelmişş"
Jungkook gülümseyerek kediyi elleri arasına alıp gögüsüne yatırdı.
"Pisicik seveyim az seni" jungkook kedinin hafif kirlenmiş beyaz tüylerini sevmeye başladı.
"Ama çok kirlenmişsin sen ya nereye girdin böyle?"
Kedi miyavlayarak jungkook'un kucağında hareketlenip patisini jungkook'un üzerindeki siyah cekete sürtü.
"Ouyy yerim seni bebekk"
Taehyung siyah mercedes arabası ile jungkook'un olduğu parkın etrafında geçerken gözü yan taraftaki kaydıragın üzerinde oturmuş kediyi seven jungkook'a takıldı.
Taehyung güzellini her zaman tanırdı.
Arabadan hızlıca inip güzeline koşmaya başladı.
"Jungkook" diye seslensede jungkook kediyi sevmeye o kadar dalmıştı ki Taehyung'un bir kaç seslenmesini duymamıştı.
Jungkook en sonunda kafasını kaldırgında Taehyung ile göz göze gelince gözleri parladı.
Taehyung sınırlı bir şekilde Jungkook'u kaldırdı.
"Taehyung! Ne yapıyorsun yavaş ol!"
"Nerdeydin!"
"Ne demek neredeydin Taehyung!... Kaçırıldım ya sonra da kaçmıştım..." sonlara doğru Jungkook'un sesi kısılmıştı.
"Hem bak sonra kedi geldi kucagıma onu sevdim"
Taehyung Jungkook'un bu hallerine yumuşayıp birazda olsa siniri geçmişti.
Taehyung aklına gelen şey ile acele ile üzerindeki siyah uzun kabanı çıkarıp Jungkook'un omuzlarına bıraktı.
Taehyung iç çekip Jungkook'un kucagında kedi ile birlikte Jungkook'u kucagına almıştı.
Beyaz tenli iki minik eli ile kedi yi tutmuş düşmem eşini saglamıştı.
Ama bir yere tutunması gerektiğini anlayıp bir elini sevgilisinin omzuna atmıştı.
Jungkook sanki gayet normal bir şekilde kaçırıldıgını söylemişti.
Sanki her gün kaçırılıyormuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORN IN BLOOD•TAEKOOK
FanfictionUYARI: İlk ficim olduğu için mantık hataları yazım yanlışları olabilir fici final verdikten sonra düzenlemeyi düşünüyorum Okumayın. Jungkook mafia Taehyung'un gözüne biber gazı sıkmıştı "Hey uyan!" "N-ne" "Salak velet" MPREG! semetae ukekook