Vay anasını hiç bir ficime ya da kitabıma final bölümü yazacağımı düşünmedim...
Napıyım uzun fic yazamıyom.
Bence olması gerektiği gibi bitti...
Son kez bu fic için...
İyi okumalar yazım yanlışlarım varsa kb...
Adele-skyfall
Bunu dinleyerek okumanızı rica ediyorum.+++
Taehyung'un kucağından hızlıca inmeye çalıştım.
"Taehyung indir beni" diye fısıldadım.
Hiç indirecek bir hali yoktu aksine daha sıkı tutuyordu.
"Ne ya!...bilmiyorlarmı sevgili olduğumuzu... Ayrıca seni hamile bırak-"
"Taehyung!" diye tıslamam ve gögüsünden itirmem ile beni indirmek zorunda kaldı.
Hzılıca arkadaşlarıma arkamı dönüp elerimi kızardıgından emin olduğum yanaklarıma çıkardım.
Hayır! Yüzüm sıcacık olmuştu kesin yanaklarım kıp kırmızı olmuştu!
Ah, nerden çıkmışlardı bunlar!
Taehyung umursamazca piç gülüşü ile omuzlarımdan tutup kendine çevirdi.
Yanaklarımı tutup gözlerime baktı.
Sıkıca gözlerimi kapatmam ile hızlıca belimi tutup kendine çekti.
Gözlerim bu sefer refleks hareketi ile ne yaptıgına bakmak için açılmıştı.
Yanaklarımı öptü ve dudagıma iki kere sert öpücük bıraktı.
Öpücügü ile başım geriye doğru gitmişti.
+++
Taehyung'un gögüsünde gözlerim kapalı dinlenirken aklıma gelen fikirle gözlerimi açarak kalktım.
Taehyung "ne oldu bebeğim" demesi ile saçlarımı savurarak hızla ona döndüm.
"Taehyung biz evlenicez ya!"
Kıkırdayarak bana cevap verdi. "Evet?"
"Maskeli balo yapsak?!" Taehyung'un kaşları çatılmış gülümsemişti.
"Olur neden olmasın" hiç ben giyemem olmaz gibi kelimeler söylememişti.
Gülümseyerek tekrar Taehyung'un omzuna yattım.
+++
(Hareketli şarkı açın)
Balo günü
Taehyung'un Jungkook ve kendisi için hazırlatıgı büyük salonda yüksek sesler yankılanıyor içkiler içiliyordu.
Yeonjun ve beomgyu birbirleri ile ugraşıyor diğerleri ise yanlarında sohbet ediyordu.
Bordo ve siyah ağırlıklı salona Yoongi ve Hyunjin model gibi kapıdan girdi.
Fotoğrafçılar kapıdan gelenlerin fotoğraflarını çekiyor röportaj yapıyordu.
"Ah merhaba" güzel kız düz uzun saçını kulağının arkasına atarak Hyunjin ve Yoongi'ye yöneldi.
Yoongi'nin dudağı kıvrılmış kıza bakmıştı.
"Siz Yoongi ve Hyunjin olmalısınız" kız spikerlik yapıyordu elinde mikrofon vardı.
"Evet Taehyung'un korunmalarıyız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORN IN BLOOD•TAEKOOK
FanfikceUYARI: İlk ficim olduğu için mantık hataları yazım yanlışları olabilir fici final verdikten sonra düzenlemeyi düşünüyorum Okumayın. Jungkook mafia Taehyung'un gözüne biber gazı sıkmıştı "Hey uyan!" "N-ne" "Salak velet" MPREG! semetae ukekook