Apologies and truths

59 10 2
                                    

Diğer bölüm final...

İyi okumalar yazım yanlışlarım varsa kb...

"Özür ve gerçekler"

Hyunjin ve Yoongi, Taehyung'u Jungkook'un üzerinden çekmişti.

Jungkook popo üstü yere düşmüştü ve kalçası ağrıyordu.

Jungkook'un arkadaşları Taehyung'a söverken Yeonjun ve Beomgyu Jungkook'u kafe den dışarıya çıkartılar.

"Orrupu çocugu seni... Iyımısın Jungkook?"

Jungkook ise karnım diye sızlandı"Karnım... "

Yeonjun araba sürüyor Beomgyu ise Jungkook'u tutuyordu.

+++

2 gün sonra

Jungkook yorganı üzerine çekmiş duygusuzlaşmıştı.

Hiç birşey yapmak istemiyordu çünkü bebeğini kaybetmişti.

Odasının kapısı tıklatılması ile battaniyesini üzerinden atıp burnunu çekti.

Kapıyı tıklatan Jaemin ses gelmeyince kapının arkasından "Taehyung geldi seni görmek istiyor" sesi soluk çıkmıştı.

Jungkook'un kalbi daha hızlı atmaya başlamıştı.

Kapıyı açıp Jaemin'e baktı.

"Jae?"

"Jungkook biliyorum bizde onu senden uzaklaştırmaya çalıştık ama çok ısrar etti ve seni görmeden yere gitmek istemediğini söyledi"

"Jae... Şey aslında bende... Onu görmek istiyorum..."

"Ne!?...saçmalama Jungkook!"

"Ama konuşup bir şeyleri haletmeliyiz bu şekilde yaparsak hiç birşey olmayacak..."

Jungkook, Jaemini transit geçerek aşagıya indi.

Kendi evlerindeydiler.

Yere bakarak merdivenlerden indi kafasını kaldırmasıyla takım elbiseli arkası dönük Taehyung'u gördü.

"Taehyung"

Taehyung isminin soğuk ama tatlı bir şekilde telafuz edilmesiyle elindeki kırmızı güller ile Jungkook'a döndü.

Taehyung, Jungkook'a yaklaşarak önünde eğildi.

"Jungkook... Bebeğim hayatımın ilk aşkı güzeller güzelim...çok özür dilerim bebeğim... Özürüm bebeğimizi geri getirip kalbini onarmayacak biliyorum..."

"Taehyu-"

Taehyung ayağa kalkıp hızlıca çiçegi Jungkook'un Elerine verip geri eğildi.

"Benimle evlenir misin?"

"Taehyung!!!"

"Jungkook özür dilerim gerçekten!?" Taehyung panikle ayağa kalkıp Jungkook'a baktı.

"Kabul ediyorum evet!" Taehyung'un gözleri parlamış ve Jungkook'a sıkı sıkı sarılmıştı.

Jungkook, Taehyung'un gögüsünde dinlendikten sonra "bu tirp atmıyacagım diye bişey değil" Taehyung kıkırdamış ve Jungkook'un saçını öpüp okşamıştı.

Ardında Jungkook geri çekilmiş ve Taehyung'a bakmıştı Taehyung gülümseyerek Jungkook'un kırmızı ve yumuşak dudaklarına dudaklarını bastırdı.

Jungkook'un alt dudağını emdi.

O sırada salonun ışıkları yanmış yüksek alkış sesi ve "OOOOOO" Sesi yükselmişti.

BORN IN BLOOD•TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin