Az Alfea aranytriója hamar kelt, legalábbis az egyetlen lányt hamar kidobta az ágyat így nem hagyta túl sokáig lustálkodni a két srácot sem. A terv reggeli fixálása után aztán a lány rávette Skyt, hogy nézzék újra az Aranyhajt hamár imádják ezzel a névvel "piszkálni". Nos a szőke volt a könnyebb eset, de közel egy óra veszekedés és két rögtönzött harc után a barna hajú is kénytelen volt beadni a derekát. A mese vége előtt azonban a szőke lány legnagyobb bosszúságára Sky apapótléka kopogás nélkül rontott be a két srác Rose által igénybe vett birodalmába. Rose utálta ha megzavarták mikor nézett valamit, márpedig kiképzője épp ezt tette és ez egyáltalán nem tetszett neki mivel félig már aludt mikor a férfi rájuk törte az ajtót.
- Már megkértelek Rose, hogy ne töltsd itt a napjaid nagy részét - szóhajtott Saul. Ez a mondat volt a másik amit a Harvey lány kimondottan utált. Nem kell ekkora feneket keríteni annak, hogy egy nem másvilági mesét néz a legjobb barátaival.
- Más barátaim nem nagyon vannak - felelt Rose. - Ne aggódjon Mr Silva, nem a harcosok következő generációja készül - tette még hozzá kissé meggondolatlanul.
- Ezt örömmel hallom - biccentett a férfi. - Negyed óra múlva edzés! Ha jól teljesít a trió egy szavam se lesz a tanévben arra, hogy mennyit vagy itt - fordult ismét Rose felé ugyanis igyekezett feltérképezni a szobát. A férfi pillantását követve végül Riven hozta kellemetlen helyzetbe nem csak magukat, de a férfit is;
- A gumikat lehúzzuk a wc-n - vigyorgott a srác.
- Csak viccel - igyekezett nyugtatni nevelőjét Sky. - tudod, hogy Rose és én egy-egy szakítást heverünk kis.
- Tudom - felelt Mr Silva. - Tehát 15 perc múlva találkozunk!
- Hogy vagytok mindig ennyire...ennyire...
- Ennyire hogy Sky? - forgatta szemeit Rose. Szerinted megértek egy misét Mr Silva döbbenet arckifejezései akárhányszor Riven és Ő azzal heccelték a férfit hogy ők igenis hármasban nyomják, mondjuk azt nem értette, hogy a férfi hogy hiheti el. Sky és Stella már az Alfeába kerülést egy párt alkotott, míg Rose és Marco a lány első tanévének végén be hivatalosan kapcsolatukat.
- Nyugodj meg - forgatta szemeit Riven. - Egyre kevesebb torzul az arca ezektől a megjegyzésektől, már ő is vágja, hogy ez nem igaz.
- Élmény veletek itt lustulni, de el kell szaladnom a felszerelésemért - szenvedte ki magát az ágyból Rose. - Most tudjuk majd megvalósítani a tervet.
- Gyorsnak kell majd lenned Ro, és remélem van egy B terved vagy egy jó kifogásod - hessegette a lányt az ajtó felé Sky.
- Mindenre fel vagyok készülve vagy ne legyen a nevem Rose Lynette Harvey! - kissé sértetten a szőke és második előtt a fiúk ismét a neve miatt kezdték volna szivatni elsietett a lányok emelete felé. Nos mivel nem egyszer fordult már elő, hogy a fiúk miatt nem nagyon maradt ideje átöltözni már profi volt az öltözésben és a legrövidebb utat is megtalálta így a fiúk döbbenetére már az egyik évfolyamtársuk a földön feküdt Rose pedig nekiszegezte a fegyvert, miután Mr Silva bólintott a szőke lány hátat is fordított ellenfelének aki ezt követően hamar felpattant és a lánynak rontott. Rontott volna ha a Harvey lány nem lenne paranoiás mióta víziói vannak így könnyű szerrel hárította a csapásokat és ismét a földre küldte a lányt, majd elégedetten sietett Sky és Riven mellé.
- Honnan tudtad hogy neked ront? - indult nevelője után Sky, rajta volt a sor és a fülében csengtek Rose szavai, eljött a terv megvalósításának ideje.
- Nem tudtam, sejtettem, de a kiképzés egyik legalapvetőbb szabálya, hogy készülj fel, főleg a lehetséges hátba támadás - ugrott szőke barátja hátára a lány. - Remek ló lehetsz a következő életedben.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Alfea
FanficAz egyik legkiválóbb harcos, Rose Harvey, a Harvey ikrek nővére egy vidám, élettel teli lány mígnem egy napon rádöbben, hogy látja a jövőt és ezt követően már semmi sem ugyanaz. A képessége mindenki elől rejtett, senkitől sem kér segítséget és inkáb...