BLURB

285 11 0
                                    

EBOOK
POISONED DESIRES
A RELENTLESS CHASE
WADAELLA
© ALL RIGHTS RESERVED


──・──・・ ❦・・──・──

Like a potion of forbidden allure, our love
brews in the depths of poisoned desires."

Perasaan yang lama dipendam semakin membuak-buak untuk diluahkan. Namun si pujaan hati itu ialah suami orang. 5 tahun Rhea Seara memendam rasa terhadap majikannya dan sekarang ini rasa itu semakin menguasai diri. Walaupun dia tahu dia tidak sepatutnya memendam rasa terhadap si 'suami orang' itu, namun apakah daya?

"I know this is so wrong but I can't stop these feelings anymore, Martin. I like you a lot... "
- Rhea Seara -

"Stop talking nonsense. I'm your boss!
I ni suami orang, Seara!"
- Martin Arzen -

Hina ke kalau Seara meluahkan perasaannya? Salah ke kalau Seara nak Martin tahu apa yang ada dalam isi hati Seara? 5 tahun Seara menahan perasaan hanya kerana Martin sudah ada pengarang jantung yang lain.

Bukan Seara tak cuba nak move on, tetapi dia tak boleh dan tak mampu. Kalau dah hari-hari hadap wajah tampan Martin, macam mana dia nak move on?

"Then please stop treating me like I'm one of your girls. Boss tak perlu layan saya baik-baik macam saya ni special. You only give me mixed feelings by doing that."
- Rhea Seara -

Bukan Martin yang layan Seara dengan layanan istimewa. Seara yang perasan sangat! Selama ini Martin hanya layan Seara macam pekerja biasa. Nak cakap Martin concern? Biasalah kan kalau majikan ambil berat tentang kebajikan pekerja.

Apa yang membuatkan Seara fikir Martin layan Seara dengan layanan istimewa?

Namun ketika Seara memilih untuk berhenti dan melarikan diri daripada hidup Martin, perkara yang tak pernah terdetik di hati Martin terjadi. Dia dicurangi oleh isterinya sendiri. Dan ketika itu, Martin sedari yang selama ini orang yang setia dengannya hanyalah Seara, yang betul-betul susah senang bersama dengannya hanyalah Rhea Seara.

"Awak ada masalah otak apa sampaikan nak beli company ni? Dah jadi bebal pula ke lepas kena curang?"
- Rhea Seara -

Orang gila mana yang sanggup beli company orang lain semata-mata ingin mengambil hati si pujaan hati? Martin Arzen lah orang gila itu.

"One chance is all I need. Bagi I peluang untuk ambil hati you. I need you more than the air I breathe, Amore. Your presence is my everything, the only thing I truly need..."
- Martin Arzen -

Siapa saja yang tidak cair bila orang yang kita suka terkejar-kejar mahukan kita? Tapi, Seara takkan terima Martin sesenang itu. Seara sudah penat memendam rasa dan mengejar Martin dalam diam selama 5 tahun, kini Seara mahu Martin pula yang mengejarnya.

"Saya tak tahu sama ada awak nak dekat saya sebab awak betul-betul suka saya ataupun awak rasa saya ni berguna untuk awak. Kalau betul awak nak saya, do something yang mampu meyakinkan saya."
- Rhea Seara -

"You nak I yakinkan you? My dear... my heart longs for you with a fervor that no obstacle can quench. No matter the chase, my desire for you burns brighter than any challenge. I will pursue you tirelessly until you're mine, Seara."
- Martin Arzen -

──・──・・ ❦・・──・──

EBOOK DETAILS:
RM 10
37+K WORDS
400+ PAGES
READY EBOOK

──・──・・ ❦・・──・──

To purchase ebook, click the link on my bio
WhatsApp: +60 11-2341 2084 (Faz)

Poisoned Desires: A Relentless Chase [ E-book ]Where stories live. Discover now