Selammm naberr umarım iyisinizdir Finale çok az kaldı muhtemelen 1 bölüm bu arada.. iyi okumalarrr..
Hueningkai nin ağzından..
Soobin i ararken birden çatı katına çıktım ve yeonjun ile beraber..
Bir dakika..
N-NE..
Onlar.. öpüşüyor mu?..
Bir anda gözlerim doldu ve tüm gücümle merdivenlerden koşarak inmeye başladım..
Yeonjun
-oda kimdi?..Soobin
-bilmiyorum hadi bakalım..Yeonjun'un ağzından
Soobin in elini tuttum ve merdivenlerden hızlıca koştum o anda kai yine gördüm ve şaşkına ağzım açıldı..
Bekle o ağlıyor muydu?..
Ama neden?..
Soobin'in ağzından
Kaiyi gördüğüm an şaşkın bicimde ağzım açıldı..
O ağlıyordu..
Evet eski sevgilim olabilirdi ama bana karşı duygularından kurtulduğunu sanıyordum..
Yanılmışım..
Hemen yanına koştum ve ona sarıldım..
Soobin
-Kai.. ben ben çok üzgünüm seni üzmek istemedim ama artık senden hoşlanmıyorum kai lütfen beni anla..Ona mutsuz biçimde baktım be gözyaşlarını sildim yeonjun da mutsuz biçimde bakıyordu...
Kai
-pekala.. haklısın..Kai de bana sarıldı ve kendine geldi..
Buruk bir gülümsemeyle ikimize baktı..
Acısını belli etmemeye çalıştığından adımın soobin olduğu kadar emindim..
Kai
-tebrikler beraber çok yakışıyorsunuz umarım hiç ayrılmazsınız..Yeonjun
-teşekkür ederiz kai ama sende kendini üzme lütfen..Kai başını salladı ve oradan uzaklaştı..
Soobin in ağzından
Yeonjun a sarıldım.. Ve sessizce ağladım..
Soobin
-Ben kimsenin üzülmesini istemiyorum..Yeonjun
-biliyorum bir tanem.. biliyorum.. senin kalbin o kadar temiz ki kimseye kıyamıyorum hemen affediveriyorsun bu özelliğini cok seviyorum..Kızardım ve gözlerim ışıldayan yanağından öptüm
Soobin
-Ben senin herşeyini seviyorum..Yeonjun
-Bende..Yeonjun dudağıma eğildi ve beni öptü..
Birkaç hafta sonra bana çıkma teklifi etti ve kabul ettim..
Artık tamamıyla resmi bir çiftiz..
Onu herşeyden çok seviyorum..
Yeonjun un ağzından
Ona çıkma teklifi ettiğimde evett.. diye bağırması kalbimin çarpmasına sebep olmuştu..
Onun ay ışığından çok parlayan gözleri.. sıcak gülümsemesi..gül gibi kokusu.. herşeyi beni ona hasta ediyordu..
Adeta uyuşturucu gibiydi.. ben ona bağımlıyım.. Ve asla bırakmayacağım..
Ben onun 20 yıl önce tanıştığı çocuktum.. kader bizi birleştirdi..
Belki de anneme minnettarım.. o olmasaydı soobin ile tanışma ihtimalim olmazdı..
Ve o eski telefon.. bütün herşeyi başlatan o..
Bu bölüm de bu kadar son 1 bölüm daha yapıp final yapacağım.. oylayıp yorum yapmayı unutmayın byee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't call me again 2 |Yeonbin
Paranormal"sende hyuka gibi olmaya başladın.." "öyle mi o zaman artık bende seni tanıyamıyorum"