FİNAL

5 2 5
                                    


Selam gençlikkk bu ficin de finaline geldik bazılarınız anlamıştır bu fic iki shipten oluşuyor ana ship yeonbin olmakla birlikte birde küçük bir yan shipimiz var (spoi vermiyim yan shipin adını vermicem) hadi final bölümümüze geçelimm

                            《⛤》

Beomgyu'nun ağzından

Abim ile yeonjun un çıktıklarını öğrendim ve çok mutlu oldum onların adına..

Ama keşke benim de onlar gibi şansım olsaydı abim ikinci sevgililik dönemini yaşarken benim tek bir kez bile sevgilim olmamıştı..

Buna kıskanmak denebilir mi bilmiyorum..

off haklısınız evet kıskandım hemde çok..

Ama ne yapabilirim elimde değil... Benim de bir sevgilimin olmasını istedim sadece..

Çok şey mi istiyordum?..

Ama gökten sevgili düşecek değil ya sonuçta emek vermem lazımdı..

Tam bu dönemde birine karşı karnımda
Kelebeklerin uçuştuğu kalbimin onu görünce çarptığı yanaklarımın cilek rengine döndüğü vb bunların hepsini tek bir kişiye karşı hissettim..

Taehyuna karşı..

ama onun duygularıma karşılık verebileceğinden emin değildim..

Ya onun için eksiksem ya başkasından hoşlanıyorsa..

Bu duygular pirana gibi içimi kemirirken bu gece uyuyamadım.. ellerim titriyor kalbim onun beni asla istemeyeceğini düşünüp acıyordu..

Tam bu anda odamın kapısı çalındı..

Bu saatte kim gelmişti ki.. taehyun bir süredir bizde kalmasına rağmen uykusu derindir hyuka evinde yeonjun hyung abimle beraber mışıl mışıl uyuyordur.. ama belki abim uyuyamamış olabilir..

Beomgyu
-gelebilirsin

Kapı yavaşça açıldı be taehyun'u görünce şaşırdım biraz kızardım ve başımı önüme eğdim

Taehyun
-sende mi uyuyamadın?.. bu arada utanmana gerek yok lütfen benim önümde kızarıp başını eğme gyu

Taehyun çenemi nazikçe yukarı kaldırdı ve yatağımda yanıma oturdu gülümsedi ve gözleri ışıldadı yemin ederim hayatımda gördüğüm en güzel ve en parlak gözlere sahipti..

Onun da hafifçe yanakları kızardığında içimde küçük de olsa onun da benden hoşlandığını düşünerek bir umut oluştu..

Kollarını bana doladı ve beni yanına çekti başımı omzuna yasladım ve şu an kalbim küt küt çarpıyor karnımda kelebekler uçuşuyor ve kızarıyordum

Taehyun kıkırdadı

Taehyun
-bana karşı hep böyle misin utangaç??.

Alay edercesine söyledi ve gözlerimi kaçırdım..

Taehyun alay etmeyi kesti ve şunları söyledi

Taehyun
-hey bana bak lütfen.. lütfen bana bak gyu

Ona baktım ve yanağımda dudaklarını hissettim bu hayatımda hissettiğim hicbirşeye benzemiyordu

Taehyun boynuma küçük öpücükler kondurdu ve bu öpücükler aşk ısırıklarına dönüştü..

Hayatımda hiçbirşeyden bu kadar zevk almamıştım şu anda acı çekmem veya ağlamam gerekirken ben zevk inlemeleri çıkarıyordum ve taehyun tatmin olmuş bicimde bana gülümsüyordu..

Don't call me again 2 |Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin